Tuesday, August 2, 2011

~ 1 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Semalam 1 Ramadhan 1432H, aku plan nk g bazar area sini je utk beli makanan sikit2....tp tetiba En Zoro ajak berbuka sama....




Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini......kurma provided...... :)


X boleh blah tgk dia main game mcm aku ni tiang letrik ke apa terpacak kat depan......tgk, dari xde makanan atas meja, sampai lah ada makanan x benti2...sampailah aku kata pls stop it.......... :P :P



Ok, org Piza kata dh boleh makan..........aku msti nk nasi gak....makan kat Piza pon tetap nk nasi....kih2....


Makan makan jugak, Ibadah jgn dilupakan ok...........

Nasibla aku x g bazar smlm, rupa2nya wallet aku tertinggal kat rmh....ish2, g keje ngan xde IC, xde lesen...OMG.....



Alhamdulillah, sahur hari ini lebih baik dari smlm....harini makan makaroni goreng....yeay!! :D


Dari aku yg serba hitam.......

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Afasz said...

ada nasi?????set apa tu liza?sedap ke nasi dia?????mesti kenyang gile....mcm byk je set tu....kalau mkn ngn abg din ni, comfirm akak makan sikit je.haha...

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hehhe...ada, boleh pilih nk curry ke, or nak chicken ball kuah dia mcam kuah pasta....

ni sensasi delight la kfaz, murah sikit....hehhe..kfaz makan sikit, kita makan byk.......... :D

_@ZULHAIRY@_ said...

Hahahahahahaahahha... Gambar kontroversia btol.... Hehehe... Ok pas nie xwat dah...

haLyZaQiut said...

Zulhairy - emm kalau buat jugak cmne...??? cubit ea...