Friday, July 8, 2011

~ Ohh Terlupa Pula ~


.: SALAM :.

Terlupa pula nk citer yg bulan 7 ni, ada bufday my adik monchet, Arif.....hari jadi dia jatuh pada 4/7/1991.....so kira dh belated la ni kan....aku dh wish dah, tp terlupa lak nk update kat blog.... :P

aku ngan dia mcm isi ngan kuku....sume kita org share.....hari2 kami bergayut mcm boipren gerpren.....bergayut la sebab dia kat dungun, aku kat pj.....kih3.....hari2 aku gelakkan dia apa yg dia buat hari2.....tp kdg2 kami bergaduh gak....aku mmg suka cari gaduh ngan dia.....nnt aku majuk....aku report kat ibu ngan papa.....padan muka dia.....dia bersikap bagaikan seorang abang....dan aku pula yg bersikap bagaikan adik bongsu....walaupon gap kami jauh, tetapi kami mmg rapat.....

bila kami berdua balik jhr, aku slalu kuar ngan dia....tp dia slalu nk bawak kawan2 dia...so aku akan lepak skali ngan kwan2 dia......wah, terasa muda berbuat begitu....

bila kami berdua balik jhr, rmh kami mcm ada 10 org....masing2 menjerit mcm tarzan terlepas....biasalah bergaduh....sampai kena cubit ngan ibu....aku sgt suka menyakat dia....aku pakaikan dia tudung lah, aku tarik sluar dia lah, aku tarik telinga dia lah, aku x bg dia makan jajan la, aku berebut remote ngan dia lah, eh mcm2 la aku buat utk buat dia geram..... :D

sume gerpren dia aku tau....tp sampai dh x tau sbb byk sgt....dia tuka gerpren mcm tukar baju....aku nk wat cmne...ikut perangai sape nth...... :D

kalau aku gaduh ngan en zoro pon cnfirm dia akan tau....aku x tau dia boleh tau cmne....instinct kami mmg sungguh kuat agaknya......bak kata org, chemistry....eh??

dia lah satu2nya adik aku..........dan aku syg sama dia...seperti semua org juga yg menyayangi adik masing2...selamat ulang tahun utk Arif moncet yang ke 30 tahun.......hohoho....hadiah aku dh beli....msti dia x suka dgn hadiah aku...aku pasti.....ada aku kisah.....?? :D



Gambar yg menjadi bukti aku addicted dgn PhotoScap..............lol


i luv u all................xoxo.....(rindu pulop) T.T


.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Afasz said...

siap tunjuk bukti ketagih photoscape ke?????

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hehhee...tula, addicted lak ngan potoscap ni la...mudah, ringkas, lawa....errkk....