Wednesday, July 13, 2011

~ Aku Tak Faham ~


.: SALAM :.


Semalam, aku & En Zoro lepak kat Starbuck.
Layan Hazelnut Hot Chocolate , Latte Coffee, ngan Banana Chocolate Muffin pebende nth.
Pastu bukak lptop.
Guna KFC nyer Wifi (dekat ngan kepci).
Utk seach apa yg murah kat Pizza Hut harini.
(sebab Starbuck nye connection sgt slow smlm)

eh apa yg kami wat ni nth....nsb x kena kick out ngan staff starbuck tu....
Pastu tetiba
"Jom beli hp nak" <- En Zoro. (padahal dia baru je tuka hp)
Aku "Jom"

Pastu dengan x semena2 aku dan En Zoro beli hp.
First time aku nk try pakai Sony, Android.


Bila dh kuar duit sejempok cmtu....aku fikir....eh apa yg aku dan en zoro buat ni...??? giler ke apa....ingat beli hp mcm beli kopok leko ke....??

Aku confius....tak faham la apa yg berlaku smlm.....ishhh....


4 comments:

Naceka said...

dah terlebih duit ler tu gamak nye...
shiok ahh ade org banje hp free...

kasi tunjuk sikit hp nye?

haLyZaQiut said...

Naceka - bila lak kita dapat hp pree ni...dia beli pakai duit dia, kita beli pakai duit kita la....malas la nk tunjuk hp cap ayam ni...lain la awk...pakai samsung...uh uh uh.... :D

Fara said...

wow!!!mcm beli eskrem tepi jln jek..wawawa~ hihi..

haLyZaQiut said...

Fara - eskrem x brp nk eskrem la jgk...skrg ni rasa mcm nk nangis pon ada....hahahha...