Thursday, June 2, 2011

~ Hathhhooiii ~


.: SALAM :.

Semalam, aku boleh terlanggar lak kete sorg amoi ni..aduhh..Saga, WSA pebende nth....

Citernya cmni :

Aku nk park kat LRT Station cam biasa....
Pastu depan aku ni ada Myvi pon baru nk park....
Keadaannya parking secara memanjang ok...
Aku xdela folow Myvi depan ni rapat sgt....
Sebab masing2 baru nk betulkan position....faham2 la kan....nk ke depan, nk reverse...
Pastu org jaga parking tu soh aku ke blkg ckit sebab Myvi depan aku nk betulkan kedudukan dia...
Aku pon reverse la ke blkg ckit....
Sekali "Panngggg"....
Alamak, terlanggar kete blkg lak.....damn....
Aku dh cuak dah....kete apa lak kat blkg aku ni....jangan BMW sudah.....matii....
Pastu gedebak gedebuk, aku pon turun....

"Eh sory2.....im so sorry.....i dont realize your car was behind mine" (cmne nth aku ckp)
"Dont u know how to drive"
"Sorry2.....ada calar ke??"
"Haiyyaaa......nk reverse pon x pandai ka" (setempek aku kena)
"Sorry2..." (x tau nk jwp pe)

Pastu amoi ngan kawan dia tu blah..eh blah cmtu je..b4 tu, dia snap num plate kete aku.....tp dia x mntk pape pon....n dia x tgk pon kete dia....pas dia blah, aku tgk bumper kete aku calar....kete dia patah num plate.....x____x

aduhhh, apsal aku x tgk cermin nthh masa nk reverse.....ishhh......

tp yg aku bengang gak ni :

1) Apsal dia follow rapat giler kete aku..kan tau, masing2 baru nk cari parking....jgnla follow rapat sgt......
2) Apsal dia x hon masa nmpk aku tgh reverse...apsal dh terlanggar baru nk hon.....
3) Kan dia nmpk si India jaga parking tuu soh ke belakang skit....apsal dia x reverse..makin ke depan watpe....kan dh terlanggar....

Aku tau aku salah.....tp gerammm gak ngan dia.....huhhh....sorry ya amoi.....i x sengaja......



.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Anonymous said...

betul gak tu, apsal amoi tu kedepan benor , org baru nak adjust...n np dia tak HON kalau dah kite ke belkang...dia tk mintak apa2 maybe sbb dia rasa dia pon salah kot...huhu~ -kak faz_*

haLyZaQiut said...

Anon - haaa...yg kak faz nyer statement ni sama ngn mimah...mimah kata dia x mntk pape sebab dia tau dia pon salah...nsb baik la...jgn dia g wat report polis kata kita x nak bayar sudah...hhuu...

Amoi said...

Oi..lu bila mau bayar wa punya lugi???

haLyZaQiut said...

Amoi - haha...lu tara mintak maa.... :D