Monday, June 20, 2011

~ CM Here We Come ~




.: SALAM :.


Aiii my syg2 sekelian.........nk dipendekkan cerita.....last saturday, aku g Central Market....u know Pasar Seni...?? ha tula central market.........lol




Seingat aku, last aku pergi CM ni masa aku muda remaja, zaman2 matrix dlu....pastu mmg dh xpernah gi dah....aku ingat lagi kt org wat keychain group reramai......oucchh, sweet memory.....ok2 abaikan...sebab bukan tu yg aku nk citer sbnrnya....




Ok, korg kenal x Daim...?? bukan coklat....tp nama watak dalam Juvana....pelakon dia Zahiril Adzim.....haa...kalau korg follow blog dia kan, dia ni mmg stock mamat2 puitis tau.....dia suka sgt tulis puisi2 dalam blog dia...(aku x pernah baca, ni mmber yg cerita)....pada hari sabtu, 18 Jun haritu, dia launch his 1st baby la.....tajuk buku dia 'Bogel Menuju Tuhan'....aku dh godek2 gak buku tu, smart gak la cara dia menginterpretasi kan apa yg dia fikir....(betul ke ayat aku)...mmg puitis habis smpai aku pon x paham sgt......... :D




So, kita org gerak naik LRT jer....malas nk drive masing2....dia launch kat Dewan Annexe,CM...kiranya sape yg beli buku dia haritu, dapat autograph dari dia la...pastu dapat t-shirt free satu....cmne aku leh tau sume ni...?? sebab osmet aku, k.caca mmg die hard fan si Daim ni....so dia la yg ajak kami sume pergi.........







kat luar dewan tu, ramai jgk org jual buku2 lain......





kalau bende2 pelik cmni, mmg bykla kat CM ni....


comey sgt.......



dia org lukis atas batu......kreatif betul.....




ni la buku si Zahiril Adzim ni.......mendalam sngguh tajuk buku ni.....





haritu, ramai gak artis yg perform...dia org baca salah satu puisi yg ada dalam buku si Daim ni....ni Farid ayam, dia pelakon teater...dia pon launch buku harini jgk.....tajuk buku dia Pada Sebuah Ketentuan....






ni pun pelakon gak....sape nth nama dia...






ha ni kenal x...?? ni tunang si Daim ni....Sheera Ayoob.....dia pon baca puisi gak...comey!!





ni pelakon gak....pon x tau nama..........





ni kenal x...?? sharifah amani......




ni masa writer sendiri yg g baca.......




mimah, kak caca..........



sibuk melayan pemenat.............hehe.....






aku gak yg xde dlm gmbo....mencik............







ngan tunang dia pon boleh la.............. :D




ni la dewan annexe tuu....ingat kat sebelah menara rebung je ada annexe...........lol






hee...berebut2 kak caca nk dapatkan sign dia...........






wani n mimah.........muka puas pas baru makan kpci selepas kepenatan.....



kak caca heppy sgt dapat jumpa coklat Daim dia...........hehe....






pose jap b4 balik.........









kat luar ada org men gasing........





sudah2, dh dpt jumpa..dah dapat kenyang...dah dapat penat...dah dapat bergambar....jom balik3...









Aku nk bergambar ngan Amani, tp dia dh hilang pulok......






.: DAA ~~~ :.





0 comments: