Wednesday, April 13, 2011

~ Apada....~


.: SALAM :.

Aku slalu nk wat something kan, pastu mcm segan2 kucing, mcm x berani....pastu nnt msti aku mnyesal...msti aku fikir, nape aku x wat td...huhh...
pastu bila aku dh agak x perlu, tp aku wat jgk....pastu nnt aku rasa menyesal....
eh pebende nth perangai aku nieh......pelik2 jer....

cthnya (ni contoh je) :

aku tgk harga belt tu dia tulis RM5...aku belila even belt aku elok je lagi....pastu masa scan kat kaunter dia tulis RM15.90..aku x perasan pon...skali aku cek receipt baru tau..pastu aku x g claim balik pon duit aku.....aku fikir mybe xde rezki aku....
pastu aku rasa menyesal....

aku tgk ada satu baju tu after sales jadi RM19.90....pastu bila scan cashier tu kata RM33...aku terkejut.....pastu dia pusing kan tag tu, skali mmg harga dia RM33....rupanya aku tersalah amik brand baju tuu....kira baju yg ada sales sbnrnya baju capayambrand, tp aku teramik baju capkipasudang...mmgla harga dia cmtu....pastu aku pon bayar dgn sakit hati....padahal blh je aku kata kat cashier tu aku nk cancel.....tp aku mcm segan....
pastu aku rasa menyesal....


aku marah2 dgn org, aku soh org tu balik....padahal dalam hati kata jgn balik......bila org tu dh balik.....
pastu aku rasa menyesal....


aku dh janji x nak bawak laju2, pastu aku drive laju2....
pastu aku rasa menyesal....


aku tgk kasut tu cantik....pastu aku pon beli...tp aku dh agak ni zaman bila nk pakai nth...pastu bila dh beli, mmg x pakai2 pon.....so mcm buang duit jer....
pastu aku rasa menyesal....


eh malas la nk taip lagi....ada byk bnde sebenarnya.....tp dh x ingat sbb selalu sgt aku wat cmtu....buruk tol perangai aku ni kan..........x_____x

k la...

till then....

Dari aku yang nthape2.....

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

l@dylily said...

dah la liza.. sama jer kite ni.. pas dah beli pastu nyesal T____T

haLyZaQiut said...

Ladylily - hahaha...sama la pulak perangai kita ni kan...tula, kdg2 kita rasa buruk bebeno wat cmtuu....x___x

Melodi Hati Saya said...

hehehe...saya pun sama. suka menyesal bila dah terbuat something. tapi selalu suka memalukan diri sendiri...huhuhu

haLyZaQiut said...

Melodi - hahaha...kita lak slalu rasa mcm segan2 meow nk malukan diri sndiri...pastu rasa menyesal gak....errkkk.... :D