Thursday, January 6, 2011

~ Meh Ngumpat Sikit... ~

.: SALAM :.

Ok, aku nk ngumpat sikit je harini......tp dh mintak izin dah...so kira x ckp blkg la kan.....hhoo....
En Z start tahun baru ni dia keje kat company baru....aku yg tlg rekemen kan....sebabnya osmet opismet aku yg kata company dia nk pakai org....eh pening lak byg sgt mate....kira cmnila...

Opismate : Za
Housemate Za : Sa

Sa ni dia keje kat comp Bebola Sdn Bhd....pastu company dia nk pakai org network.....pastu si Sa bgtau Za soh try2 cari org...si Za ni lak nth cmne x ingat la...dia bgtau aku...biasala, borak2 1 opis.....walaupon en Z ni lulusan IT, aku soh jgk la dia try hntr resume kat Bebola....yela, sebelum ni en Z keje shift...kdg2 tu sian lak...dh mengalahkan burung hantu matanya....=p (mmg jauh tersasar dari tujuan asal mngumpat)

Ok2, nk dijadikan cerita, semalam si Za ni jumpa aku...pastu dia kata
"Lyza, nk tau x si Sa ckp apa....dia kata"

"Dah sampai dah si Zul tuu....ya Allah Za, ingatkan kecik je orgnya, skali tgk rupa2nya tinggi, badannya besar mcm body builder...."

******************************

Body builder?????? wat the hal.......aku dgr tergelak mcm nk pecah pewot.....adakah mcm kat bawah nie........hhehehe




Masalahnya, yg rasa kelakar sgt sbb.....mmgla en Z ni sibuk sgt nak buat badan dia jadi mcm si Sazali Samad tuu....errkk....tp aku rasa xde la ketara sgt wat masa ni...kalau dia pakai t-shirt tu, nmpkla jgk sikit2....tp klau dia g keje, kan pakai kemeja, cmne si Sa tu leh perasan....hhuu....aku dh agak dh, kalau citer kat en Z, msti dia bangga punya..yela, hasil usaha selama ni mula mmbuahkan hasil....x_____x

Aku pernah sampai termimpi, badan en Z dh jadi mcm si Arnold Susahnakeja tuu....aiiyyoo...terus nightmare.....

xpela...suka hati dia la nk wat apa pun...asal jgn jadi incredible hulk sudah....... ;D

*haritu dia nk bli exercise mat harga lebih seratus...nsb aku jumpa kat guardian ada sales baru RM35....kih3...

till then.........

Dari aku yang x sabar nk makan free.......

.: DAA ~~~ :.



10 comments:

Unknown said...

haha body builder? sikit2 boleh la liza kalo mcm sazali samad maunyer tak tido malam haha

haLyZaQiut said...

Heartless - itula pasal..dia kata tgk kat resume ingat kecik je...skali jumpa tinggi, badan mcm body builder...x____x

hahha...takut mak nk tido cmtu (kalau dh kawin la)...kih3...

_@ZULHAIRY@_ said...

Aii tido ke malam2 kalu da kawin?? Errkk... Hahah

haLyZaQiut said...

Zulhairy - errkkk...apakah u....tido la...balik keje penat, x kan nk berjaga mcm musang lak...=p

_@ZULHAIRY@_ said...

Owh i musang xda janggut... Xtido malam pny.. =P

haLyZaQiut said...

Zulhairy - O Em Ji u....wadehek...=p

Unknown said...

errrr saya masih 17 tahun

haLyZaQiut said...

Heartless- hehe..samala...jgn layan si musang ni ziha..moh kt beredar... ;D

Fnd Rocka said...

Kan aku dah kata..macam pelakon tu..tpi x ingat nama

haLyZaQiut said...

Fnd - pelakon mana lak ko ni...bilanya ko kata....yo yo o jer...=p