Tuesday, November 23, 2010

~ Kelegaan di dasar Laut... ~

.: SALAM :.

Bulan Nov 2010 hampir melabuhkan tirainya....menyimpan 1001 kisah suka dan duka....yang masing2 tidak sama...antara kau dan aku....kita berbeza....berlainan paras rupa....berlainan ceritera di dada.... (^____^)

ok, sedikit kelegaan terpacul di hati aku utk masa ini....bulan 11 akan tamat, bulan 12 aku malas nk amik pusing....apa yg akan terjadi akn tetap terjadi.....so utk bulan 11, byk hal sbnrnya yg berlaku....ni dah hampir masuk ke bulan lain, kira sume setle la bulan 11 nyer hal....

- dah renew insurans + roadtax + servis 40000km...(bufday myB dahnak dekat,biasala mintak mcm2..T.T)
- balik jhr 2x bulan ni.....yeay!!
- dh bli 'something' tuk budak muchuk nyer konvo....
- bli baju raya 2 lai last weekend..(nnt x yah bli lg..hoho)
- nak bukak akaun asb lah satu...tabungan masa hadapan...tp xnak terminate asw...nk biar dia beranak pinak jer....(ibu bgtau papa wat cmtu...tau2 je ada 1.5k dalam bank...padahal sebelum tu ada brp rgt jer...papa dah x guna akaun bank tu, tp x terminate)
- makan eskrem baskin robin....(dh lama mngidam)
- dah 2 tahun aku kerja kat cni....
- dan lain lain......

emm....next month nyer 'to do list', sama2 pening nnt....

k lah....tu jer.......

till then.......

Dari aku yang sakit gigi......

.: DAA ~~~ :.

0 comments: