Monday, November 8, 2010

~ Get Well Soon.... ~

.: SALAM :.

cuti selama 3 hari ni, aku hanya melepek di rmh kemalasan.....mcm org patah tulang pon ada....melekat je kat kusi depan tv tuu........tido makan tido makan tgk tv...

hari sabtu, aku g lawat en z yg demam panas....bawakkan kat dia sikit sup dan makanan2 yg x berkhasiat seperti coklat dan kek...oppss, buah dan biskut pon ada juga....@____@

aku tgk en z ni demam dia x jugak baik2....pastu dia ajak teman g klinik....aku pon bawak la dia...klinik nya kat alamanda....hhuu....nsb baik bukan klinik kat klcc ke apa....kalau x, jenuh aku nk bawak......=p takut tol aku masa bawak dia...dhla terhoyong hayang, dia dah teruk x boleh bgn...ni kalau pengsan ke pitam ke sape yg nk angkat nie...sian sgt en z.......3 hari dia MC....sume org soh dia cek darah sebab demam x kebah2....tp smlm dia dh wat blood test, Alhamdulillah xde pape....



Cepat lah baik syg..........risau laa...........T.T
Rasa janggal sgt dalam kete u diam jer......


*****************************************

Petang semalam, aku lak yg menggigil2 kesejukan.....adeehh, demam en z dah melarat ke aku lak ke........ngat nk MC tadi, tp x leh lak....sebab mmber dh cuti emergency.....give n take sikit la...aku kerja....xpela, mudah2an aku pon cepat sembuh mcm en z........

*tp kalau aku demam, agak2 dapat rasa sup en z x.......?? lalalala.....

Ya Allah Ya Tuhanku, kau sembuhkanlah semua org yang sakit dalam dunia ini.......moga kami semua dapat terus merasa nikmat yg diberikan oleh Mu.......AMIN~~~




Dahla aku x boleh makan pil.....deemmm........panadol soluble lah teman karibku.......


till then......

Dari aku yg kesejukan tahap nak baling org.......

.: DAA ~~~ :.

5 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Hurrmmm demam tue biasalah... Dah nak datang... Tapi apa yg penting, sup ayam itu.... Sangat la sedap.. On the spot da habis... Kih3...

Emm syg kena jaga diri baik2 tau... Jgn u plak demam.. Nti lg lambat baik.. Susah hati nti... Jaga diri syg baik2 tau.. :-*

haLyZaQiut said...

Zulhairy - heee......ok, nnt i main masak2 lain lak ea...kih3...u bila lak tolak makanan...sume sapu sesedap rasa... ;D

ok dear....nnt i balik terus makan ubat yer..... :-*:-*

K.A.T.H.Y said...

:-*:-*

:-*:-*

tibe2 nak kiss jugak kan?haha
demam rindu je tu.. hehe!!

cepat semboh ye..
haliza, sila teguk 18 botol air suam ok..

nak sup yg sedap jugakkk~~~ erkk!!

K.A.T.H.Y said...
This comment has been removed by the author.
haLyZaQiut said...

Kathy - :-*:-*:-*:-*:-*:-* (auuww, geli mak)

manade demam rindu...ni demam virus namanya...ok, nnt kita tegok ayaq 1 perigi...heheh..

sup sedap..?? maila rmh...xde sup sedap, ada sup halyzaqiut jer...hehehe...