Tuesday, November 2, 2010

~ Alhamdulillah...~

.: SALAM :.

Emm aku nk citer sikit apa yg berlaku di sekeliling aku sejak 2 menjak ni....xde apa sgt pon....sume berjalan seperti biasa....cuma ada beberapa perubahan yg dirasai....

ofismet aku hana dah selamat pulang ke kluang....mungkin akan terus menetap di sana....so, dia xde ni...mmg terasa jgk la....sbb slalu bergosip ngan dia....tp ni dia dh xde,kena cari patner lain lak nmpk gayanya...kih3...PacD byk muka2 baru....nmpk gayanya aku la paling senior....2 tahun dh dgn company ni...yang lain berjalan mengikut arus baru.....kawan aku ramai yg dh bertunang, berkahwin, bersalin.....smlm faizah, kawan sek rendah aku baru dpt babygurl...berat baby dia....3.8kg....hehhe...lama x nmpk faizah...cepatla uplod kat fb...msti comel mcm mummy dia....bestfwen ku peda jgk tgh tnggu hari je nk deliver....x sabar nk tnggu baby peda ngan kimi nie....msti qiut miut...hhee....

aku lak, nmpk gaya kena assign utk proj baru....mudah2an semuanya berjalan lancar....Insya Allah dipermudahkan segala2nya....bulan lepas nyer gaji, Alhamdulillah.....increment dalam 2 tahun sgt mengujakan....time kasih byk2 doc....ditambah lak bonus....leh aku wat bayar insurans & roadtax kete....smlm papa dah call...sume skali RM 967 lebih kurg...ohh, nsb baik murah sikit dari tahun lepas....bulan ni gak servis kete 40,000km....so budget dalam 5rat kena ada...yg lain, kena simpan gak kalau ada target dalam hidup....errkk.....dhla skim simpanan chocotop dah lama berkubur layu..... ;D (apa tu skim chocotop? baca sini ) ish3...harap xdela aku berbelanja sakan sgt....aku nk cepat2 pindah masuk bank lain lah...supaya x gatai tgn sgt nk withdraw duit je kerja....

emm En Z, harini ada intvw....sje cuba nasib tempat lain...mana tau ada rezki lebih kan....so i wish him best of luck laahh...leviusomuch....(walaupon td baru gaduh jerit2...wawawa)

pejam celik, dh nak masuk tahun baru....2011...cmne agaknya aku di tahun 2011...ha itu yg kita x tahu....malas nk fikir...harung sudahhh........

okla, aku sbnrnya ngntuk ni.....tu yg pot pet pot pet kat cni....

till then......

Dari aku yg makan cornflakes......

.: DAA ~~~ :.



6 comments:

K.A.T.H.Y said...

wahh~ increment mengujakan gitu...
jeles..
cpat la open table weh!!
takpun, open khemah nasik minyak lagi afdal..!!

camne ko gaduh jerit2?? hobi ko mmg menjerit je ke? hahaha!!
nnt dah kawin, ko beli pggan plastik je la...takan pecah bila frekuensi suara ko melonjak! haha

haLyZaQiut said...

Kathy - bolehla...rezeki sikit2...cepat open table tu boleh lg...cepat open khemah tu, lambat lagi kot...kih3...

nth, kita pon x tau...dia yg jerit la, bukan kita..errkk...haha, tula pasal...lagi 1, kalau bli pinggan plastik, baling x pecah...heheh...

_@ZULHAIRY@_ said...

Pinggan plastik baling x sakit.... Ooo ngadu ea kata i jerit2... Padahal sebelum tue ntah sapa buat hal dulu... =^=...

Ape2 pun da lepas kan... Tgk je lah mcm mana... Dah la masa tue suara pun xda... Wawawa...

*Chocotop masih berjalan howkeyh kat part i... :-P

Zulhairy

haLyZaQiut said...

Hehhe...betol gak...x pecah dan x sakit..so xdela mmbahayakan sgt...kih3...yela, i yg wat hal dlu...tp i x jerit pon...=p

xpe2, doa yg terbaik..kalau x dpt pon, anggap +ve sudaa..

i love chocotop tooo....heee... ;D

K.A.T.H.Y said...

har har har!!!
menjerit2 je kejenye korang ni..ekeke :D
ape saje la dibuatnye.. haha!!

Yong Peng menjerit...!!

p/s : pkai pggn n cwn polisterin je la.. pas makan terus buang.. so, kebarankalian baling membaling amat kurang...

errr...akaun cokodok aku pun berjalan howkeyh! hahah

haLyZaQiut said...

Kathy - zul mmg...sebelum g intvw boleh lak gaduh bagai nak rak..tu yg dpn inteviewer suara dh hilang tuu...kih3...

ala, x yah masak lah senang...balingla bantal pulak...errkk...

comey giler nama tabungan awk...oldskool beb... ;D