Tuesday, September 21, 2010

~ Riang Ria di Aidilfitri.... ~

.: SALAM :.

"Selamat Hari Lebaran

Minal Aidil Wal faizin

Mari Bersalam-salaman

Saling Bermaaf-maafan

Ikhlaskanlah Diri Mu

Sucikanlah Hati Mu

Sebulan Berpuasa

Jalankan Perintah Agama"

Ok, harini hari Selasa, hari raya yang ke -12 kalau x salah....cmne ngan hari raya anda..?? yg ok, ok lah kan...yg x ok, jgn sedih2 tau...ada hikmah di atas setiap yg berlaku...aku nyer hari raya kali ni, mcm2 bnde aku wat...ibu sampai bising je..."lyza ni kat rmh, batang hidung pon susah nk nmpk.."

yela, mana x nya..keje aku asyik merayap jer....ke hulu ke hilir....beraya sakan aku tahun ni...cuti dah la lama....lepak ngan kawan2, tgk wayang, karok, mmg sungguh jimat lah aku...hhu...yg paling best skali raya tahun ni....sebab aku jumpa mmber2 time sek rendah...yg kebanyakannya dah 12 tahun aku x jumpa...giler kan...mcm reunion pon ada....sampai ke JB kita org konvoi....syok hbs.....kita org x plan pon nak konvoi ramai2 ni....sje main terjah je...mana yg ada, ada laa...mana yg xde, xde rezki kita org la nk jumpa korg....xpe, next time k...insya Allah....

yg paling x best lak....adik aku leh terformat memory card camera aku...aduuhh, bengang x bengang aku dibuatnya...hbs gambar raya family tahun nie....sume dah terdelete....bkn tu je...tu memory card yg lama...so ada beribu kot gambar dalam tuu...aduhhhh....hilang cmtu je....bkn sume gmbr aku upload kat mana2.....huaaa.....T.T

duit raya lak.....kalau x campur ibu ngan papa bagi, aku dapat RM7 je tahun nie...hehe...byk gak tuu...daripada x de langsung.....ye x...

lain, cam biasa jela...xde la special mana pon....En Z pon x dtg beraya kat rmh....keje je tau....huhhh.....

okla, raya ada berbaki lagi 18 hari ni....boleh la korang sambung g open house rmh sesapa....aku lak, sambung wat keje jap....tgkla sikit2 gmbr nie.....Selamat Hari Raya semua...

















till then......

Dari aku yg kekenyangan makan nasi lemak......

.: DAA ~~~ :.

6 comments:

Unknown said...

boleh dapat balik rasenyer pkai software...carik kt tenet...kalo delete blh dpt tp format xsure...huhu bestnyer raye ngn kengkwnnnnn sob3

haLyZaQiut said...

Heartless - haah, kawan kita pon ckp cmtuu...klu delete leh dpt balik, tp kalau format, x la...hhu...sedey2...

*BEST nya raya ngan hubby...hehe

Unknown said...

sabau jela yek huhu errr best kalo raye kt kg sendiri hehe pape pun semuanya ada tarikan tersendiri...

haLyZaQiut said...

Heartless - haah mmg laa...kg sndiri rmh sndiri, lagi selesa...dah biasa..xpe, tu kan satu pengalaman lain...hehe...tabah ziha tabah...

FaRA a.k.a NaNa said...

wee...slamat hari raye liza...maaf ye kalau ade salah silap..kite pon sgttt seronok cuti kali ni...:)

haLyZaQiut said...

Nana - hehee..samala...slmt hari raya maaf zahir batin gak...raya nape x dtg rmh ni...hoho...amboihhh, seronok dia tu mcm lain mcm jer...heee.... ;D