Friday, February 12, 2010

~ Dua Perkara...... ~


.: SALAM :.

Ok, ada 2 perkara aku mahu cerita pada hari ini iaitu :

1) Belly dance.

Hari Rabu kelmarin ni, aku g folow member rmh ke kelas tarian belly dancing....hahahaha....aku seblum pergi dh bantai gelak guling2 nya terfkir cmne aku nk tergelek2 ni....x tau pedia belly dance..?? ala, tarian mcm kat padang pasir yg tutup mulut, pastu pakai pebende nth loceng2 kat pinggang tuu...lagu pun ala2 irama arab2 sana...x tau gak...?? en google kan ada sedia mmbantu....=p

best gak rupa2 nya belajar menari ni...seronok...depan kiri kanan cermin....pandai x pandai tu blkg cerita...yg penting dh bayar, apa lagi...eden torai jela....hhee...sakit gakla urat2 kat kaki ngan pinggang ni....maklumlah, badan kayu kemain....nk soh 1 jam bergelek2 sakan, mmg terbaeekk laa.....terbakar habis lemak2 yg selama ni diternak dgn penuh berhemah....

tp yg paling x berhemahnya aku ni, pas dancing2, aku g bantai nasi lemak pulak malam tuu...ahahah....org lain minum jus kedondong la, jus limau nipis la....yg aku siap pekena nasi lemak ngan air tembikai lagi....uhhuu...berbaloi sngguh pembakaran lemak ku pada malam ittu....(ada hati nak masuk sehati berdansa)=D

yg penting, sgt seronok dan teruja...ssh rupa2nya nak menari ni...lebih2 lagi kalau xde basic skil macam aku....(-_-')

2) Perkara ke 2, aku nk g Kelantan esok......kalau xde aral melintang, sampai la aku ke bumi kelantan yg x pernah walau sekali pon aku jejaki....cehh....guna jejaki x boleh blah....sbbnya, mcm yg pernah aku ckp...rumate aku masa study kat arau nak kawin.....yah3...seronoknya...dh setahun lebih x jumpa dia....almost 2 years gak la ni....hmmm....harap2 perjalanan kami selamat pergi dan balik.....

so, aku naik kerja balik hari kamis next week...sbb pas g klntn, isnin next week ni aku balik jhr lak....wahhh....dari barat ke timur, timur ke selatan aku niehh....hope everything gonna be ok.....

ya Allah, permudahkan dan lindungilah perjalanan kami semua....AMIN....

kalau ada gambar2 best, aku letak kat cni next week....ok tu je nk bgtahu.......

ptg ni nk amik 2 org mmber, cik kathy dan cik biah kat LRT KJ....n then malam ni, nk gerak g cheras....tido rmh kak ma...so esok pagi2 terus gerak ke pantai timur.......hhuu......

ok, tu je.....heppy holiday semua....berhati2lah di jalan raya...pandu cermat jiwa selamat....n sebelum terlupa.......

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT NAZIHAH AHMAD DAN SUAMI SERTA NURUL SHAFEDA DAN SUAMI YG AKAN BERLANGSUNG PADA 14 FEB 2010 INI.....
SEMOGA KALIAN KEKAL BAHAGIA SAMPAI AKHIR HAYAT DAN DIKURNIAKAN ANAK2 YG SOLEH SOLEHAH...X LUPA JUGA ANAK YG COMEL2...HEHE...=)

alrite, till then.....

dari aku yg makan limau org bagi......

.: DAA ~~~ :.

5 comments:

♥M.I.Z.A♥ said...

waahh..
bestnyer...!
mau menari jgk..
hehe..

haLyZaQiut said...

hehe...mmg best...terbaaeekkk laa...
hahaha...sehati berdansa...!!!=D

fndrocka said...

sejak bila reti guna alignment ni

haLyZaQiut said...

Fndrocka - apakah yg dikau maksudkan ni encik effendi..?? alignment apa...?

fndrocka said...

oh...