Monday, February 1, 2010

~ KL dan Aku Cuti... ~



.: SALAM :.


aii....aku sje je ni...boring laa...boleh x aku xde kerja dari pagi td....adelah skit2 bnde kena wat...tp bila dh setel, dh terus xde kerja...hhu...nape aku xde kerja..?? sebabnya harini hari wilayah...so KL kan cuti....bila KL cuti, mestila org KL x kerja...bila org KL x kerja...cmne dia nk de prob ngan sistem...so,xdela yg hntr prob dia org kat aku...so, pasal tula aku diibaratkan cuti sama je mcm mereka...cuma aku kena dtg opis la...sebab aku msih dalam daerah petaling jaya...so, itu dalam selangor..bukan dalam wilayah...hee..ape yg aku meraban ni nth.....

weekend lepas ni aku balik jhr....sblm balik mcm2 sgt dlm kepala otak aku ni yg aku nk wat...kira mcm 'to-do-list' laa...=p

Antaranya :

1) Nak tgk adnan sempit.
2) Karok ngan arif (adik).
3) Nak g rmh kawan (zai yg ayah dia baru meninggal haritu).
4) Nak masak laksa.
5) Nak potong rambut.
6) Nak ajar arif math (diri sndiri pon tunggang terbalik...hhu).
7) Alter baju.
8) Balik kg tgk atok mak yg baru pas operate.
9) Dll - x ingat dah..haritu mcm byk sgt.

Tapi biasalah,mstila slalu xtvt lari dari plan asal. Apa yg aku sempat buat cuma :

1) Dekat rmh zai seharian (hari sabtu tu).
2) Balik kg tgk atok mak (sabtu).
3) Pergi pasar malam jalan2 (sabtu).
4) Pergi shoping2 ngan ibu papa arif (ahad - rasanya xde dlm plan)
5) Potong rambut - lagi 2 jam b4 balik s.alam..papa yg potongkan...=D
6) Ajar arif math (suara dilontar seboleh mungkin...hhaa)
7) Alter baju...time kasih ibu...

xpela, aku lebih rela temankan zai seharian dari tgk adnan sempit tu...sian kat zai...aku x leh dgr citer2 sedey...nnt aku pon nanes skali....(T_T)
harap zai dan family terus tabah dan sabar....AMIN....

malam td kul 9 lebih aku baru gerak balik ke s.alam...balik ngan cik gjot...nasib ada mmber...jem lak kat seremban - nilai...sampai rmh kul 12.30am....oohh letihnya fizikal dan mental ku...tp ku gagahi jua pergi ofis harini walaupon xde kerja...

kesimpulan dari cerita ini ialah......
aku mmg tahu KL cuti...tp aku terlupa nk apply cuti sekali....so akibatnya, duduklah di ofis yg kejap sejuk kejap panas ini tanpa mmbuat kerja....hhuu...sekian terima kasih....^_^

till then.......

Dari aku yg makan kacang + sakit tekak ya amat......

.: DAA ~~~ :.

0 comments: