Thursday, November 26, 2009

~ Bosan Hingga Stress... ~



.: SALAM :.


ok, aku nk ckp gak aku skrg ni tgh boring tahap gaban tahap aku rasa mcm nk bertukar kaler dh ni jadi hijau.......adduuhh....aku paling x suka bila hari bekerja tp tiada kerja...errkk...korg x brp nk paham ke...mmm xpe...meh aku terangkan skit...aku kerja day 2 day punya operation...means kerja dtg hari2, so kene setle pon within 24 hours...aku xde / jarang ada kerja yg memakan masa berhari2 utk settle...prob dtg harini, so should be setle by that day jugak...


so, korg faham2 la kan bila harini hari kamis, 9 Zulhijah, esok dh nk raya haji....berapa kerat sgtla yg dtg berkerja...oleh sebab itu, maka harini kerja aku sgt sedikit dan kawan2 aku pula telah bercuti...hatta sy berasa sgt bosan hingga betul2 stress skrg.......arghhhh!!!! (sambil menghantuk2 kepala ke meja)


x tau dh nk watpe....rasa mcm nk gigit keyboard ni pon ada.......


surfing??? jenuh dh...bosan sampai x tau nk surf pe lagi.....


balik awal...?? mmg PM bagi, tp ada beberapa sebab yg menyebabkan aku x leh pulang awal...hee...


cuti?? mmm...aku x boleh cuti harini sebab PM x bagi....huaaa...(T_T)


sms? aduhh, x kan nk sms 24/7 lak....


*********************************************************


haa....tetiba aku nk citer perihal semalam petang.....hhuu...


ok, dlm wallet aku ada RM10...10 occaay, bukan 100....so, mcm biasalah, aku nk g draw duit kat ATM machine tuu....bank x perlu la dihebah2kan...cukupla mmberitahu bank kaler merah..(-_-!)


sblm tu, aku cek balance duit aku, mmg gaji x msuk lagi laa...(cek secara on9)...tp xpe, nk kuar gak duit...sbb harini mau pulang ke kampung halaman....


dgn semngat berkobar2 lagi bersungguh....rupanya hampas yg ku dapat....apela mesin tuu...duit aku x kuar, tp dia deduct lak balance aku....hangin sngguh aku....korg pon msti pernah mengalami situasi cmni kan...yg aku bengkek sgt nii...aku mmg x marah + x kisah kalau dalam wallet aku ada duit...tp masalahnya, dlm wallet ada RM10 je...topup touch n go, isi minyak kete?? huh...terpaksa dilupakan....


n sbgai saje nk menambah haru hidup aku, x leh wat report tru call......kene lak dtg counter harini.....yela...nk dtg semalam, bank merah tu dah tutup...muahaha....suka betul aku...lagi 1, aku kena setle cepat sbb kuantiti yg hilang (tanpa dikesan) tu banyak...bukanlah beribu berjuta2...tp ckup la utk aku kata byk...byk bg aku, mungkin skit bg korg...eheh....


geram tol aku....xpe2, dhla org bank tu leh tergelak2 lak dgn rasa x bersalah nya kat aku semalam....kata "ooh, system mmg mcm ni...kalau nk raya je, dia prob"....wah3...sabau jele....


aku ni mulalah nk mmbebel ni...ok3...sabar halyza...n dia kata lagi "emm, lagi seminggu baru cek balance ea".....seminggu??? OMG....dhla nk raya, kene pakai duit...sanggup ko berkata bgitu...uhh...kejam sngguh.....cmnelah aku x terfkir nk pinjam along...haha...ok2,aku x pernah terfkir sampai ke ctu....


mmm, xpelaa...nsb ade gakla saki baki duit aku dalam bank kesayangan aku tuu....so, kluar jela mana yg ada......aduhaiii...mcm2 laa...


huhh, lega ckit hati aku dpt manaip2 kat cni.....xdela aku bosan sampai rasa nk pengsan....


xpe, malam ni aku nk balik jhr....hilang sume stress aku...pastu insya Allah nk g ke satu tempat bergelar historical place...haha...apa ayat aku nii....dah2, x mo stress2, x mo tension2....back to normal......


ok, tu dulu..Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua....berhati2 di jalan raya...pandu cermat semua selamat....


dari aku yang x sabar tnggu kul 5.30pm...


.: DAA ~~~ :.


2 comments:

Unknown said...

waaaa kte tgh boring gakkkk dr pg td xde keje

haLyZaQiut said...

haha...tula pasal...boring leh mndatangkan tekanan perasaan...