Friday, September 18, 2009

~ Salam Lebaran di Aidilfitri ~



.: SALAM :.

(mood raya)
Saya ingin mengambil peluang dan kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada


keluarga saya terutamanya...ibu, papa, dan arif...
saudara mara saya...
sahabat handai saya...tidak kiralah samada kita 1 sek,1 asrama,1 kolej, 1 U, 1 rumah, ataupun 1 Malaysia....
my dear...
pembaca blog ini...(klu ada yg baca la)
dan juga semua yang mengenali saya...

dengan ucapan


SALAM LEBARAN...
&
dengan rendah dirinya saya menyusun 10 jari memohon ribuan ampun dan maaf jika selama ini sy ada melakukan kesilapan samada disengajakan ataupun tidak...terkasar bahasa atau terlanjur budi bicara...
pohon ampun dan maaf zahir batin...
&
semoga syawal kali ini mendapat keberkatan dan memberi 1001 makna yang berharga dalam diri kita semua...


kepada yang pulang ke kampung atau pergi beraya, berhati2 lah walau di mana jua anda berada....


Ikhlas dari,
hALyZa

0 comments: