Monday, September 14, 2009

~ Nak Raya dahnie ....... ~



.: SALAM :.

ok, sebelum korang terliur tgk ferrero rocher ni, aku nk ckp gak yang hati aku dah kat kampung skrg ni....myb dh 75% kot...jasad je yg g kje ni..hhhu...sadis gilerr ayat....nak balik la...nape lama sgt jumaat ni...cepatlaa...x sabar2 rasanya...1st time aku beraya sebagai seorang pekerja...bukan lagi seorang pelajar....mmm.....i feel good...(^_^)



2nd thing, msti korang tertanya2 kan apsal aku nk tepek gmbr coklat bulan2 puasa ni...(yah, puasa tinggal 5 hari lagi..hhu)...xdela, sje je...td my boss dtg...dia bagi coklat ni...dia kata hadiah hari raya...mmm, wat aku terliur lak...Astaghfirullah...puasa2...n then, di bg gak BONUS raya....Alhamdulillah, ada gak la duit2 lebey...dhla aku mmg dh jatuh muflis skrg ni....haru btul hidup aku ni laa...berapa byk...biarla rahsia....rezki di bulan puasa....=)

x kisah la brp....asalkan biar beri dgn ikhlas.....(wah, cambest lak ayat)

sabtu lepas aku g buka puasa dgn kawan2 uitm....tp nnt la aku upload ckit2 gmbr...harini x brp nk sempat....besides, memory card pon x bawak....

cuti raya aku lak dh approved....cam org lain gak la....cuti 3 hari...so sume skali seminggu...yeah, bila dh kerja ni terasa amat berharga cuti semnggu tuu...dulu time blaja seminggu tu cuti biasa je...sbb ada lagi cuti yg lbh lama.....dh keje ni, cuti sehari pon rasa seronok gilerr....

mmm xpelaa....de kerja nk wat....stop dulu....

nanti aku update lain lak....

till then....


dari aku yang dh x sabar nk raya.......


.: DAA ~~~ :.





9 comments:

Fathiha Zainal said...

Kak lyza, simpan ckit ferrero rocher tu yea.. ;p
Mcm scary mary je ble dh msok alam pkerjaan.. Huhu..

Raya Clearance Sale! said...

oh! bonus dan hadiah hari raya?
harijadi aku tak dpt pon hadiah dari bos!
ingt pun idak...huhu
berapa duit raya nye? best nye ade bos camtu......

haLyZaQiut said...

fathiha - simpan ckit...errkk...klu termakan cmne..hehe...
tula, scary movie pon kalah..x_x
xdela, gurau je...sama je keje ke blaja...blaja dpt duit..keje kuar duit...(-_-!)

katijah - hmm haah, bonus ngn hadiah..awk ckpla dgn boss, harini bday sy,sila kasi hadiah..
duit raya, emm ada la ckit...=)

_@ZULHAIRY@_ said...

Hmm bonus....Hahahaaha...Jgn perabih kat kredit yer..Sofa baru xpe =P

haLyZaQiut said...

sofa baru??
haha...i bujang lg laa...
nnt nk kawin bli la sofa baru...
teett...=p

Unknown said...

hohoo best ar dr bg adiah raye ngn bunus!!! dlu dpt bunus jek xdpt pon adiah ayeee....aik dah rancang nk bli sofa bersama2 nmpk?? ngeh3

haLyZaQiut said...

heartless - hmm, tulaa..de pulak hadiah raya...hhu...org bg, kami amik jer...=D

ziha, awk salah faham di ctu...
(-_-!)

_@ZULHAIRY@_ said...

Xda salah pahamnya..Liza take cover je keje..Hahaha..

Biasa la liza gila sofa..!!
(okeyh saya tipu..(-_-!) HEhehe =p

haLyZaQiut said...

Zulhairy - wah3 kamu...riang ria je berkata2..sy x giler sofa...sy giler tido...haha