Tuesday, May 26, 2009

~ Pengalaman Mendewasakan ~

.: SALAM :.

aii....mcm dh lama lak x wat entry baru....
gian lak rasanya nk menaip...hhu

pehal lak ngan tajuk post kali ni...?
"Pengalaman Mendewasakan"
cam poyo jer bunyi...

xde ape pon...
sje je letak cmtu...

skrg ni terasa begitu sengal di segelinap urat2 saraf dan sendi mendi aku...
alahai...
ni mesti sbb sejak 2 menjak ni yang bz tidak terkata, tidak mendapat rehat yg cukup lagi berkualiti...

kemuncak kepenatan adalah pada malam tadi....
huhh.....

hari ahad malam de kenduri tahlil kat rmh aku....
so paham2 jela siangnya watpe...
nsbla pakai katering jer....
kalau x, patah terus pinggang nak masak.....

and then x boleh nk tido awal....
sebab sedara mara yg ramai blom balik......

pas dia org balik, kemas skit2...
wat mana yg patut....

dekat kul 2am tertido la aku dalam kemuncak keletihan....
esok isnin (25/5) ....
aku cutii....
wwiihhuu....

tapi cuti bukan sebarang cuti....
cuti sebab kena bangun awal nk g intvw DPLI kat UTHM...
g intvw ngan keletihan dan kengantukan yg melanda...

intvw berjlan seperti biasa....
dekat kul 12 tghari bru sampai turn aku....hhu
'kejap' nya aku tnggu dari kul 8.30am...

mmm.....ha, kali ni baru de kena mengena ngan tajuk post kali ni....
pengalaman mendewasakan....
means pengalaman aku di intvw oleh pegawai / pengarah mana nth....
aku lalui dgn rasa kekerdilan diri...
hhu....

xpela, layan kan jela....
kdg2 bnde2 cmni boleh meningkatkan tahap keyakinan diri...
so, x kisah pon...
ada rezki, ada la...
xde, its ok....

yg penting aku g je intvw tuu.....
balik, pas makan kfc ngan ibu, amik arip lak dari sek.....

sampai rmh kul 3 lebih....
pe lagi yg ditnggu.......??
tido la......jgn x tido.......
refresh ckit energy2 badan....

tido sampai ptg......
nmpk gayanya, malam la balik shah alam.....

kul 8.30pm bru gerak balik bersendirian kesorangan kesunyian......
huhh...
sadis gilerr ayat....

so, sampai rmh malam td...
dh sampai kepada kemuncak keletihan.....

rehat la puas2.....
sebelum menyambung kembali kerja pada hari ini....

papehal pon......

hidup perlu diteruskan......
----"Pengalaman Mendewasakan"----

eheh.....

k la...

nk rehat jap......

till then.......

.: DAA ~~~ :.

0 comments: