Wednesday, November 19, 2008

~thanks 2 all~

.:SALAM:.

just wanna share certain2 things yg keep on crossin' my mind sjk 2 mnjak niii....
nthla,x tau nk start dri mana tp yg pasti tangan ni gatal utk menaip...
huh..

last monday,hari yg nth pape aku rasakan....xleh nak describe feeling time tu...bergelodak2...
smuanya bermula d satu pg yg hening,sdg aku dan my PM mmbuat kerja...tiba2 kami diserang oleh 2 mahkluk yg amukannya itu khas utk aku....
wawawa....
terkezut gak aku dibuatnya,tp still boleh pretending to be profesional...
dia mengamuk coz aku tlh mengalter database yg de intergration dgn billing...

is it my fault??? ya,4 sure i admit it...but i do that coz the error stil pending 4 a few days...nobody try to solve it....but what happen is i "memandai" alter it...
k fine....
xpela,terima jela.....

but after a few minutes,i dipanggil once again ke tempat si "pemanggil" yg terpksa dirahsiakan namanya atas sebab2 tertntu...one more time im being scolded.yg ni ats kesalahan yg i x buat....
ishhh....nk story pon ssh,bcoz ni company secret....psal tula several things cannot be voice out becoz it affect company status...

kene marah punya kena marah,antara angan dan sedar my tears sudh bergenang tunggu waktu je nak gugur ke bumi.....but i make myself strong to face dat human.....
dlm hati,Tuhan je yg tau....sabar....sabar....
"baik....baik....ok...ok....dia jela yg betul....sy jela yg salah....."

masuk je bilik balik,terus my PM tanya,what happen....
punyala nak tahan jgn nangis....ckp ngan dia pon dh menggeletar smcm.....
4 sure dia tahu yg aku mmg nak nangis masa tuu....
but he stil pretend mcm x tau n calm down me...
sbbnya mistake tu mmg aku x wat....
tp atas sbb2 tertntu,aku yg kene tanggung....
wah,besarnya pengorbanan dlm berkerja....
huh....

pastu,aku dh leh agak dah,mesti my PM report kat boss yg aku kene marah....
sbbnya,ptg tu terus boss call tnya aku ok x...
demam ke...
concern tol...aku kata aku ok...
mals nk fkir...
dh nama kerje....adatla tu kene marah...
ye x...
fikir byk2 wat sakit kepala jer.....

esknya,terus boss dtg dri s.alam....bg motivation ckit kat aku...
hhu...mcm masuk prog jati diri jer....
siap offer aku mcm2 elaun....
hhaa...

padahal aku ok jer....
n esp my family n frenz....thanks a lot coz always give me support n courage to be strong in this IT field...
thanx...thanx...
hhuu~~


.: DAA~~~:.

0 comments: