Wednesday, September 4, 2013

~ Set Bersalin NR ~

.: SALAM :.

Hye2....
Haritu aku ada ckp nk share pasal set bersalin apa yg aku dh beli kan....
Jom tgk gmbr....haha
Setelah puas men survey2 secara alam maya dan bertanya secara direct kepada kawan2 yg berpengalaman, akhirnya aku memutuskan utk membeli Set Bersalin NR, atau lebih dikenali sebagai Set Bersalin Nona Roguy..... :D
Aku beli pun sbb majoriti kawan aku pakai set ni and dia org feedback kata ok....
So aku sebagai org yg mmg 0 pengetahuan ni pun try la ikut nasihat dia org....

Aku beli Set NR ni dekat sini.....
https://www.facebook.com/SetBersalinMall
Mmg cepat dpt, order harini esok tu sampai....
And yg paling best, aku beli sebab ada promotion....
Bukan takat tu je, korang boleh pilih free gifts apa korang nak....
kihkih

Set mengandungi:

Phytonatal (90 biji)
Berfungsi untuk menguatkan badan selepas bersalin & mengurangkan berat badan.

Akar Herbanika (10 t-bag. 1 t-bag boleh digunakan sehingga 4 kali)
Menguatkan badan selepas bersalin, membuang air berlebihan dalam badan, mengencangkan otot tubuh, mengurangkan keletihan & sakit sendi

Uncang Cuci (10 t-bag. 1 t-bag boleh digunakan sehingga 4 kali)
Digunakan untuk mencuci luka bahagian sulit, melegakan gatal-gatal dan merawat keputihan.

Krim Barut (60 gram)
Digunakan sebelum memakai bengkung untuk menguatkan otot perut

Herbanika Lulur (100 gram)
Digunakan semasa mandi untuk membersihkan kulit dan membuang kulit mati

Minyak Herbanika (100 ml)
Disapu pada badan untuk menyihatkan badan, mengurangkan sakit sendi dan otot, melancarkan peredaran darah & untuk tujuan urutan

Pilihan freegift seperti di bawah:

Pilihan 1:
Bengkung bertali

Pilihan 2:
Kapsul haruan
Minyak telon
Tungku bayi
Barut bayi
Pilis

Pilihan 3:
Rempah mandi
Tungku bayi
Minyak telon
Barut bayi
Pilis

Pilihan 4:
Losyen pati halia
Tungku bayi
Barut bayi
Minyak telon
Pilis

Masa aku beli haritu, harga asal dia RM365, tapi dia offer bagi RM285 + Postage RM6....so total RM291.....haaa murah ke idok.....rasa nya promotion price dia dh naik sikit skrg...ni aku beli haritu masih dpt lagi harga RM285....

Pastu free gift aku amik Pilihan 4.... :D

Yeayyy, dah sampai opis.....x sabo2 nk bukak...habis bau jamu 1 opis..... :D

Ada 6 barang dalam tuu.....

Tu yg dalam plastik tu free gifts....comeynyaaa tungku baby tuuu.....

Kawan aku yg soh amik pilihan ke 4 sbb dia ckp, losyen pati halia amat perlu b4 nk pakai bengkung....aku pun ikut jelaa....



Ok, tu je yg aku boleh share setakat ini...best ke x best set NR ni, x tau lg.....so far kawan2 aku kata ok....
Kalau korang nk tgk produk2 lain....boleh masuk FB yg aku bg kat atas....mcm2 barang dia ada jual....hehe....

Dari aku yang makan kek butter.....

.: DAA ~~~ :.


7 comments:

Rina Hamid said...

wah dah beli. sy apapun xtau nak beli liza :(

haLyZaQiut said...

Rina - heee...kt pon x tau gak nk amik brand apa...tnya kawan2 je ni Rina...ada jgk kawan kt pakai brand lain mcm Tanamera sume tu...kt pilih yg murah sikit....hehhee...

mychickenfloss said...

makkkk aiihhhh byknyee..counting the days!dup dapppp~

haLyZaQiut said...

chicken_floss - apa yg byk gjot oitt...jamu2 tu ke...tulaa, nnt turn awak meh kt jual jamu tu second hand ea....hehehhehe

Saya Disini said...

sy xbeli pon..beli set berpantang yg shaklee tu je

haLyZaQiut said...

Saya Disini - eh ok la tuu...ramai org guna Shaklee kata bgus...kira dh ada la tu...

lenn0n said...

tumpang lalu ye blog owner... kalu ade sesapa nak cari set bersalin NR ni, saya bole supply ngan harga murah skit dari harga ahli... harga kat kotak RM 365.00... kalu jadi ahli NR bole dapat RM 300.00... saya bole kasi harga RM 279.00... nak cod bole (untuk area kl), nak pos pon bole... kalu ade yang berminat bole kontek saya 012 - 321 3546 (Haniff)... takpon bole masuk jenguk page facebook saya... https://www.facebook.com/myNona.Roguy.Shop?ref=stream :)