Wednesday, April 17, 2013

~ Food Craving! ~

.: SALAM :.

Sejak2 aku berbadan dua ni, aku xdelah pulak mengidam yg pelik2 sgt....
Mengidam sungguh2 tu mmg xde la...
Cuma aku ada habit yg suka makan benda yg sama je sampai berulang2 kali....
Kalau contoh minggu tu aku nak makan bubur, asyik nak bubur je x kira hari, x kira masa...
Haa...kira mcm suka berulang2 sampaila aku jemu....

Antara makanan yg aku asyik2 nak makan je........... :




Aiskrim!!!!!!!!!!!!!

Yahhh....bende alah ni mmg kena ada stok kat rmh aku....asyik nak makan eskrem je kerja...kadang2 dalam seminggu tu sampai 2x aku nk makan tutti frutti....tp bukannya aku nak makan eskrem mahal je....eskrem murah mahal sume aku bedal.....lagi2 Sundae Cone McD yg singgit tu.....kalau ada jual lagi askrim malaysia yg seposen tu pun pasti aku nak beli jgk.....x kira waktu x kira kat mana, asyik lah nak makan aiskrim....aiskrim mat kool pon jadi sdap gilerrrr....haha


ABC!!!!!!!!!!

Lagi 1, ABC....asyik2 nak makan ABC...asyik2 nak makan ABC.....cendol ke, laicikang ke, x layan....ABC je layan.....bende sejuk + manis, mmg lah kegilaan aku......

Kek!!!!!!!!!!!

Asal gi supermarket ke, kedai kek ke....pantang nampak kek............terusla nk pi beli......kadang2 dalam peti sejuk ada lagi kek, dah pi beli kek lain pulak............. :D

Meatball!!!!!

Ok ni paling ketara gak aku asyik nak pi makan..............sampai sanggup meredah2 jem waktu balik kerja semata2 nak makan meatball.........hari sabtu ahad tu yg queue panjang giler pon sanggup gak diri lelama semata2 nk makan meatball...............nth knp nth aku ni....selalu nampak beratur panjang sikit kat ikea tu dah fedup dah....skrg tu x menjadi masalah....errkk....


Mashed potato KFC.....

Walaupun perut kenyang ke lapo ke, boleh drive tru KFC queue lelama jgk semata2 nak beli mashed potato nan semangkuk ni........pastu x sampai 10 mnit dah habis licin....x sempat sampai rmh, dh habis dalam kete.....laju giler aku makan kalau dpt benda alah ni.........beli nak yg large pulak tuu...makan sorg.....Astaghfirullah....

Emm tu antara makanan2 yg im craving for lah utk waktu ni yg aku ingat.....sbnrnya byk je lg, tp aku x ingat sgt sbb berubah2 kan...... :D

*Org kata kalau mulut asyik nak makan manis, anak pompuan.............huuuuu~

Oklah, sambung wat keje............

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

sedpnye....sihat baby

haLyZaQiut said...

Sihat sgt la kalau makan kek selalu....hahahha

maria firdz said...

slm ziarah dan bca entry.. dr ummi faiqah...

haLyZaQiut said...

maria firdz - thanks for dropped by... salam ziarah juga... :)