Wednesday, December 12, 2012

~ Post Wedding (2) ~

.: SALAM :.

Akhirnya post wedding dah dilakukan....
Ahad lepas, 9 Dec 2012..
Aku ni dhla blur nak pakai baju apa...
Tetiba my OP call "Hello Lyza, esok pakai baju SEDONDON tauu...jgn nak rojak sgt kaler tu ea.....kalau boleh pakai kaler plain je, mcm white...wat kat Bukit Cerakah jelah k.."
Errrkk.....
Sedondon?? Jangank kaler rojak???
Dia call dahla dah petang Sabtu....dahla En SuamiSayang keje x balik2 sampai pagi Ahad...
Alamak cmne ni.....? Baju putih aku dh pakai masa Prewed....x kan nak pakai lagi...bosan pulak...
Baju sedondon mondon xde.....ishh....

Last2, malam tu En SuamiSayang balik rmh kjp, kt org cepat2 kuar cari baju sedondon SANGAT tuu.....

Esok pagi,

Jenuh jugak nak cari pot mana yg sesuai.....mmg terbakar lah kalori2 yg ada.....rasa nk sewa basikal je....

Photog kemain bersemangat lg......jauh meninggalkan kami.... :D

Ni my second time datang Bukit Cerakah / Taman Botani.....wahhaha....

Last2, aku cari baju En SuamiSayang sama ngan skirt aku......lol


Baju plain mengikut arahan dah jadi baju kaler pelangi dah......mesti photog pening ngan aku......ni bukan dah rojak lagi ni....ni dah tahap rojak mamak dah ni.....
>_____________________<

.: DAA ~~~ :.


0 comments: