Monday, December 31, 2012

~ Coconut Shake Pantai Klebang ~

.: SALAM :.

Hye uolss.....
Tahniah kepada semua yg masih berkerja pada hari ini....
Semangat 2012 yg masih bersisa nampaknya...

Tahun 2012 diakhiri dengan pipi aku yg semakin tembam dan badan yg semakin byk lemak2nya...
Bahhaaha...

Harini nak cerita pasal Coconut Shake yg sgt femes d amos zaman la ni....
Asyik dengar org cerita je, aku pon nk rasa gak cmne sedap ke idok....

Tapi before tu, aku nak cerita pasal perkahwinan sahabat baik aku, Katijah Ibrahim dan suaminya yg sah, Ikram...selamat pengantin baru....semoga mahligai yg dibina kekal bahagia sampai ke Syurga...cepat2 dapat baby tauuu.... xoxo

Haritu, Sabtu 22/12/12 aku dan En SuamiSayang bergerak ke Rembau utk menghadiri majlis perkahwinan sahabat serumah, sekelas, se coursemate, sekereta, dan se se yang lain aku, si Kathy ni...jom tgk gmbr2 yg ada...byk gmbr yg aku nampak gemok, so malas nk uplod... :P

CS220 2005-2008.... >_____________<
Ada mimah, kikin, tiqah, zett, akmal, zharif..

Comel baju dan kaler baju Kathy.....gugurl gittuuu....

So balik dari Kg Bongek tu, kami plan nk g Melaka....tp fikir2 balik kalau g bandar Ayer Keroh tu, mau x jem pulak kan.....nnt wat penat kaki je.....confirm jem....org KL suka dtg Melaka kalau cuti2 sekolah ni.....bukan org KL je, org negeri lain pun suka...aku pun suka.... :D

So, kami decide nak gi try Coconut Shake Klebang yg menjadi buah mulut org ramai skrg ni....nk ke Klebang pon 1 hal gak...sesat barat....hampeh btul GPS...

Tp last2 sampai lah jgk kat tepi pantai Klebang....walaupun aku dulu blaja kat Melaka setahun, x pernah lak aku sampai kat Pantai Klebang ni.....asyik g Pengkalan Balak je....

Jalan punya jalan, jumpalah 1 kedai jual Coconut Shake.....area tepi pantai.....tp x ramai org pulak...aku pun pelik...selalu dia org ckp nak rasa coconut shake yg ori tu kena beratur sampai ada dekat 2 jam...ni xde org pon....xpela, aku pun try je la beli...

Pemandangan di Pantai Klebang, Melaka...

X ramai org mandi, rasa bahaya kot....

Tenang je bila dpt tgk laut.... 

Aktiviti riadah menanam org.... :D

Kedai coconut shake yg aku minum ni dekat hujung sekali....

Wahh....ice cream!!!


Nama kedai ni Coconut Shake 1 Malaysia....hhehhe....

Ni ha kedai nya....area depan playground....

Coconut shake ni pon ada aiskrim gak.... 

Aku mengambil kesempatan utk makan laksa sambil minum coconut shake kat tepi pantai ni....haha

Sebenar2nya, ni bukan Coconut Shake Klebang yg diperkatakan....yg tgh femes d amos tu katanya sebelah Caltex.....aku pon x tau Caltex mana.....so misi kali ni GAGAL.....maksudnya kena teruskan pencarian Coconut Shake Klebang lah cmni......huuu....patutla x payah beratur selama sejam 2.....kehkehkeh...

Btw, rasa coconut shake yg aku beli ni pon sedap jgk....sebab ada aiskrim kan...so rasa dia mcm makan kelapa float.....hehhe....tp nak gak try yg ori 1 hari nnt.... :D

.: DAA ~~~ :.


3 comments:

Rina Hamid said...

wahhhh sume geng2 cs..rindu mimah..hehehe..tetibe ingt kt mimah je :p

Unknown said...

waah...reunion skali la tu...

haLyZaQiut said...

Rina Hamid - hehe...x ramai sgt dak2 cs time ni....wahh, mimah je rinduu... :D

Zulfadli Munirah - tulaah, lebih kurg la mini reunion...mana yg ada je dpt jumpa...