Thursday, October 25, 2012

~ Last Day ~

.: SALAM :.

Hujan lebat mencurah2.....baru ingat nak balik awal..... :'(
Harini last day working before my long break....
Actually cuti aku Manager x sign pon....aku pun pelik nape...
Tapi xpela...aku nk cuti jgk....
Cukup2 la aku biar ibu dgn papa uruskan hal kahwin aku...
Total break aku ialah 24 hari.....almost 1 month huh??
Tapi itu termasuk cuti Raya Haji, Sabtu Ahad, Deepavali, Awal Muharram, dan juga cuti kahwin...
Total cuti AL aku sbnrnya hanya 10 days....

So sepanjang 3 mnggu ni, aku akan berehat dari dunia perkerjaan dan juga dunia blogging....oyeahhh...bilalah nak berehat terus ni...?? :D
Sian gak kat K.Faz, selalu kami makan tgahari berdua....ni aku xde, jgn lah dia tinggal tulang pulak nnt....huuu... Makan tau k.faz...x yah diet2...x gemok langsung....

Cuti panjang sbb honeymoon??
X jugak.....kami mmg ada beli ticket nk jenjalan, tp its in January.....lol
So tgkla mana yg sempat kami pergi, kena curik2 masa sepanjang 3 minggu tuu....
Kalau x pun, dok rmh jela....haha

So, before aku balik, aku nk invite semua yg mengenali aku atau bakal suami, ke majlis perkahwinan kami samada pada 3 Nov di Johor atau 10 Nov di Penang.....jemput2 dtg ya.....toksah segan2....maii3....kita tgk org kahwin habaqhang....

Dan kepada semua kawan2 aku yang bakal menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat, aku doakan agar urusan kalian dipermudahkan dan berjalan dgn lancar...Insya Allah....

Teaser Pre-Wedding.... teaser lah sgt!!

X lupa juga....Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua....
Hati2 pulang ke kampung....

(^_________________________^)

.: DAA ~~~ :.

9 comments:

Afasz said...

akak makan nye. tk diet.. :D

moga majlis berjalan lancar.

Anonymous said...

jumpe di sne kak lija..nak hadiah ape?;p

haLyZaQiut said...

Afasz - ok, makan tauu...jgn x makan.... :D

Anon - haha...hadiah kedatangan tu pun dh cukup bermakna dah... (ceh, klise sgt jwp)... lol

Saya Disini said...

tp faz sush hati..ada org tye "nak teman x?"...faz sunyi...tp dia xnak org tu temankan..

haLyZaQiut said...

Saya Disini - errkkk...mcm tau je sape yg sibuk sgt tuu...ckp ngan k.faz, pukul je kuat2 org tuu...

Afasz said...

liza: pukul kuat2?? eee nnti makin menggatal la dia... sbb kite pukul dia... namo namo... abg din nak sepak dia nanti

haLyZaQiut said...

Afasz - errkk..klu dh kena hempuk makin gatai x taula nk definisikan spesis apa nthhh....yuckkkss...soh je abg din sepak bertubi2... :D

Hidayah said...

hai..salam kenal..

:)

selamat pengantin baru yer..

:)

nanti dah balik holiday+honeymoon tu jgn lupa share cerita ngan gmbr pula..

hehe..

haLyZaQiut said...

Hidayah - hee..salam kenal juga...mekasih2....ni belum ada mood lagi nk update gmbr...hahha