Thursday, October 4, 2012

~ 1 Month ~

.: SALAM :.


 1st batch akan dilancarkan.....

*************************************************************************

*INFO SETEM 

Kalau envelop anda bersih, tidak bercorak langsung, anda memerlukan SETEM RM0.60.
Kalau envelop anda, ada tulisan / corak, anda memerlukan SETEM 0.80.
(Ini bagi berat yg standard ok)


.: DAA ~~~ :.

8 comments:

Eiffel Kawaii said...

alololo..beza sgt ke yg ada corak dkt envelop dgn plain...kemain betei nk caj lbh 20sen.

haLyZaQiut said...

Eiffel - haaa...itu yg kita musykil beno tuuhhh....mungkin kalau bercetak, lebih berat kot...haha

♥M.I.Z.A♥ said...

wowee..k.liza, miza pnya ade tak tuuu..hehe :)

haLyZaQiut said...

Miza - hahaa...belum lg ni Miza...nnt akk wat invitation kat fb, bg address k... :D

Afasz said...

huhuhu~.. bajet 2013 la setem tu :D

haLyZaQiut said...

Afasz - ahhahaha...patutnya RM0.50 je standard...kehkeh

kathy said...

Aku tau lama dah kot ni.
Kat skolah dulu ade talk dr pos malaysia.
Kalau sampul warna warni setem mahal skit.
Kalau sampul corak2 pun lain harga.

Tu pasal aku punya kosomg je.
Skrg ni doposen pun berkira hahahaha

haLyZaQiut said...

Kathy - hahaha...mmg laa...20sen mmg murah...tp kalau 20sen dah darab 100 keping x ke mahal.....jimat cermat amalan mulia...