Friday, September 28, 2012

~ Kat Mana Nak Beli Guestbook? ~

.: SALAM :.

Hye...
Simple update...
Sekarang kerja tgh menggunung bak gunung Averest...

Haritu saya ada beli Wedding Guest Book....
Saya x taula saya nk pakai ke x...tp saje2 beli dulu...
Tgk cmne....ada kesempatan ke saya nk hias sume....
Saya rasa, masa sgt mencemburui so mmg xde masa nak deco...
Kalau nak pakai pon, pakai jelah apa adanya...

Kalau korang tgh cari simple wedding guest book yg mmg agak murah...
Korang boleh beli kat Jusco...
Yela, kalau kita tempah yg custom made tu kan jejak ratus2....
So saya beli yg simple2 je...

Dia ada bg pen nan sebatang....

Pen tu korang nak tegakkan boleh, nak baringkan boleh....

Dalam dia dh bercetak....


Our Honored Guests..Buku ni ada 20 helai....

Harga dia hanya RM49.90....masa saya beli ada diskaun 5%.... :D

Kalau kat Jusco xde, korang leh cari kat Memory Lane....ada design lain selain dari yg saya beli ni....

Happy buying!!

.: DAA ~~~ :.


3 comments:

Afasz said...

tak update lg pasal guestbook akak

haLyZaQiut said...

Hhehe....pi update cpt....!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.