Wednesday, September 5, 2012

~ Din Sup Power, Sup Gearbox Melaka ~

.: SALAM :.

Harini aku nk share ngan korg, stall Sup GearBox pakcik aku yg x lekang dek org ramai walaupun hari raya..... :D

Tapi kedai sup gearbox power ni kat Melaka....dia kat area Rambai Jaya....Nama kedai ialah Gerai Din Sup Power..

Jom layan gmbr....

Korang kena try Sup Gearbox ni....power x power habaqhang....

Model sampingan.... 
Mmg best, open air, public area lah katakan....

Sup kambing ada, sup daging ada, sup ayam ada, kuey teow goreng ada, nasi lemak ada....mcm2 ada...

Aku dgn Izahani, sepupu aku (anak tokey)... :D

Otak2 pon ada... 
Nilah pakcik aku, pemilik aka chef!!! 
Dia betul2 berdepan ngan kedai Butik MIR Collection...

Family aku order sup daging....sslluuurrrpppp....

Nasi goreng cili padi....pedas + sedap....mmg x rugi order....

Salah satu signature dish yg menjadi peberet org ramai, Lontong Goreng Johor!!!!

Anonono comey nya Izah.... :D

Mee Bandung Muar, hanya RM4...

Izah dapat Burger gerai sebelah....

Sehingga menjilat bibir ekauuu....

Family aku dtg dah terawal sikit....yg lain sampai lambat....ni dh nak kul 1am kot...still ramai lg org menjamu selera...

Kedai ni senang je, betul2 tepi jalan....

Dia dekat ngan Signboard Taman Seri Tanjong Minyak.....

Majulah Sup GearBox Din Sup Power utk semuaaaa..... >____<

Eh aku dah pindah ke belakang lak.....

Alhamdulillah, mudah2an Allah murahkan rezeki utk Pak Andak sekeluarga.....
Kalau korg ada jalan2 kat area sini, jgn lupa mai singgah tauuuu....
Highly recommended!!!!

.: DAA ~~~ :.

5 comments:

Afasz said...

pemilik nye abg din la.hehehehe

haLyZaQiut said...

Afasz - heee...abedeng pon ada share dalam ni....guna nama sama...hahaha

hazman aka species1980 said...

whoaaa....LONTONG GORENG.... 1st time la dengar...menarik nie...

haLyZaQiut said...

Hazman - haah, dia mcm nasi grg, tp digantikan dgn lontong...kena try kalau belum pernah cuba lg ni... :D

Unknown said...

please lah tinggalkan no fon. mcmna nk carik