Friday, August 17, 2012

~ 27 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.

Ya ya, aku tahu lg 1 hari nk raya....lusa Insya Allah bulan Syawal akan tiba.....kita umat Islam akan meraikan hari yg penuh bermakna....mudah2an semuanya dalam suasana bersederhana...

Dan ya, aku masih di ofis....kerja berlambak pulak tiba2....dan yg paling tragik nya, aku duduk berseorangan di meja yg sepanjang2 alam ni....okfine, aku mmg x suka cuti panjang.... :'( radio ni pulak x habis2 main lagu raya..... T.T

Xpe, petang ni aku akan pulang ke kampung halaman, mudah2an perjalananku selamat....

Semalam aku buka di rmh....


Aku masak sayur goreng...kena habiskan bahan2 mentah dalam icebox...

Ayam KFC masak kicap...pelik tp benar....kalau pelik2 tu aku lah masak...

Air strawberry....

Sambal ikan bilis rangup K.Caca....

Ok, petang ni harap2 dapat buka kat rmh....x nak buka dalam kete....huuu....
X sabar nak raya....yeaayyy!!!

Kepada semua, saya ucapkan 

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin...
Minta halal makan minum Dunia Akhirat...
Berhati2 di jalan raya...ingatlah mereka yg menyayangi anda.....

Alhamdulillah, ada bonus raya tahun ni.....

Dan Alhamdulillah, ada rezeki untuk kami hari ini....

Makan, makan juga.....Ibadah jangan lupa ok....

.: DAA ~~~ :.


0 comments: