Monday, August 13, 2012

~ 21 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.

Harini hari Jumaat....bersamaan 10 Ogos 2012...
K.caca & Mimah ajak berbuka kat Amethyst Ayam Kampung Kelana Jaya...
Aku pon mengikut sahaja plan mereka.... :D

Nasi goreng cili api pedas giler, Khairul punya....

Seperti biasa, all time feveret Kerabu Kangkung....

Tomyam campur...

Nasi goreng cili api pedas giler pattaya, k.caca punya...

Nasi Pakapau, aku dan mimah....comeynya nasi!!! :D
Nasi pakapau ni ada daging cincang masak pedas (mcm masak cili api), dgn telo grg...

Kurma jgn dilupakan....

Terliur x...??

Amethys Ayam Kampung ni, bg siapa yg belum tahu, kedai ni menyediakan makanan Thai Food...tp kalau siang, ada nasi berlauk...malam, goreng2 ada....seafood pon ada....

Lepas habis makan, En Zoro yg duduk bersebelahan ckp ngan aku "Eh ada barang tertinggal kat kete laa...tunggu jap ea..." Aku pon ok sahaja.....tunggu laa....

Tiba2 dari jauh aku nampak dia dtg tersengeh2 bawa kek......
Dalam hati aku......ooo, nk wat suprise letteww....kata xde duit la, xde kek la, xde hadiah laa....xde masa laa...mcm2 xde....sekali dtg2 ada pulak kek nya.....hehehuhehu....oo, patutla lmbt...dekat kul 8 baru dtg....rupanya g cari kek...sian En Zoro...dari Bukit Jelutong rushing g Kelana Jaya, sebab nk bg kek kat aku...walaupun birthday aku esok...haha... >____<

Excited dia nk hidupkan lilin....

Lilin x cukup, awet muda aku, umo 22..... :D
  
Ok, meh tiup....alamak, kantoi lak umo... :P

Yeaahhhh.....dah tua dah....

Apa yg aku doakan tuu....

Tetiba dah AMIN...hehh...

Dia org dah x sabar2 nk makan kek...aku x habis2 nk bergambo...

Terima kasih my future husband..syg lebey laa...lol

Jemput2 potong...

Sedap kek mango ni.....luv u (tetiba).... :D

Mimah muka kenyang ke apa tuu...

Mimah soh Khairul makan byk sikit, kuruih beno...

Alhamdulillah, terima kasih semua....lovelovelove...

Lepas tu, dekat kul 12am, aku, En Zoro, K.caca, Wani g cuci mata dekat Uptown Damansara...then, lepastu semua kepenatan, pi minum kat A&W...

Kira sahur sekali la..

Semestinya Rutbeer float....

Wani si darah manis.....kami sampai rmh kul 5.30 pagi...ya Allah mengantuknyaa...masa kat uptown segar plak...last week tido kat jalan tar...dis week tido kat uptown... (-_____-!!)

***************************************************************

Dah dekat 4 tahun aku dgn En Zoro, sempatla kami celebrate bufday aku 2 kali...
Klik kalau rasa2 nak baca....haha

Alhamdulillah ada rezeki utk kami hari ini....

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok....

.: DAA ~~~ :.

6 comments:

Saya Disini said...

npe muka zul xbpe nk senyum je kt atas tu..mimh dok sblah sapa tuh..ehem2 ea

haLyZaQiut said...

Saya Disini - haa...?? penat kot..dia byk keje...terkejar ke sana sini...tu muka letih tuu...mimah dok sebelah kawan dia, ex opis dia....mandai je k.tini ni...hahha

Anonymous said...

tak sangka taow abg sasew kite ney banyak romantik..teringat zul comot tyme belaja dlu..kihkih

haLyZaQiut said...

Anon - hhhahaa...xdela romantik mana...ada la sikit2...hahhaa...zul dari belaja sampai skrg sama je x berubah...tetap comot....

lol

_@ZULHAIRY@_ said...

Comot momot!

haLyZaQiut said...

Zulhairy - Dak gemok comot...