Tuesday, August 7, 2012

~ 14 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.

Harini berbuka di Paradigm Mall....
Kami plan nk makan ringan2 dulu mcm burger ke apa...sebab ingat nk makan berat dgn ibu dan papa yg tgh otw nk dtg sini...hehe...seronok sgt3...

Tgh tunggu dia org lah ni sbnrnya....ibu papa saja dtg sebab plan nk cari baju2 raya ke apa kat sini...lagipun, isnin kan cuti Nuzul Quran...tp ibu x cuti, johor kerja....huuu...

So kami berbuka di Burger King Paradigm Mall...




Kami amik set yg Hottest Deals ni je....sgt menjimatkan ok.....ni xde limited hour mcm kat McD ke KFC ke....bila2 pun boleh selagi stock burger ni ada....murah kan...??
  

Aku amik set Spicy Chicken & Crisp, dari RM9.95 menjadi RM5.95....


En Zoro amik set BK Singles Mushroom Swiss, sama harga gak.... RM5.95, harga asal RM12.95...

Pastu shopping barang2 dapur di Tesco....maklumla, parent nk dtg, baru berasap dapur rmh sewa aku....haha...selalu mmg berasap, tp dah tentu2 bukan aku yg asapkan.....>____<

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini....

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok....

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Rina Hamid said...

sedapnyeee..lama x makan beger king..huhuhu

haLyZaQiut said...

Rina - hehe...amik yg Hottest Deals je murah...kehkeh

Saya Disini said...

sy xpernh mkn burger king

haLyZaQiut said...

Saya Disini - ala, lebih kurg mcd je k.tinni...