Monday, July 16, 2012

~ Tanah Aina Superb ~

.: SALAM :.


Ok, sakit lutut sudah, sakit betis sudah, sakit kaki sudah, muka belang2 sudah, semua pon dah sudah...
Tanah Aina Farrah Soraya seriously awesome gilerrr....mmg seriously highly recommended kat korg...(brp byk serious ni)..
Kalau korg nk honeymoon pon mmg serious best...
Honeymoon suite dia lawa.....
Korang cepat lah pergi....msti korg rasa mcm "Ohh indahnya alam ciptaan Allah S.W.T.."
Mmg giler2 back to nature betul percutian kali ni.....
Sekarang sgt rindu pada Tanah Aina......food dia best, view dia best, layanan dia best, staff best, air terjun bestttttt sgt3....
X pernah seumur hidup aku tido tepi sungai....tepi air terjun....
Pagi petang siang malam boleh mandi manda....peh peh peh...






Ni je yg aku rajin wat masa ni......nk cerita full, 14 hari 14 malam x habis karang....hoho


Kalau korang nk baca lebih detail, sila ke blog opismate saya, K.Faz..........pi baca pi baca.... :D


Ok, next time aku cerita lagi k....


.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

ceh..itu je citernye?????????

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahhaa...k.faz la cite detail...kita belum ada mood harini..

Afasz said...

hahahahaha tak boleh bla komen tini ni... kalau kau? letak gambar je kan? hahahahahahaha

haLyZaQiut said...

Afasz - hehehe...tu trademark k.tini.....gmbr di mana2... :D