Tuesday, July 24, 2012

~ 3 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.


Malam tadi nak kuar dah....buka kat luar...
Sekali k.caca ajak buka sama2 kat rmh....
Smua lauk dia masak...
Aku tukang makan je...
:D


Karipap ni je aku buat goreng....


Terung masak kicap....


Telur dadar... :D


Telur pindang...ni telur kenduri kawin sepupu aku, baru nk makan....haha


Sosej kentang berlada....


Air nescafe....aku sorg je air susu anlene....


Ni yg paling special...mim dgn k.caca bawak dari kampung halaman....sedak3...sambal ikan bilis kering...ni kalau makan ngan nasi dh sedap dh, x yah lauk len...hehe


Jemput makan, tp bukan skrg.... :P

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami harini.....

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok.....

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

Telur pindang telur tu bapa lama agak2 bole simpan?

haLyZaQiut said...

Saya Disini - emm selalu org kata dalam 2 3 minggu....hahahha...

Afasz said...

kasi la kat fara sikit ...dia mengidam

haLyZaQiut said...

Afasz - errrkk....dah lama sgt ni..kang dia sakit perut lak...