Sunday, April 1, 2012

~ Kumpulan Klangit (Sesal Mendua) ~


.: SALAM :.

Lately bila aku drive, aku asyik terdengar lagu ni je....at first, aku mati2 ingat lagu band dari Indonesia....sebab melodi dia, lirik dia, ada bisa bisa....ingat lagu Indon....laa, rupa2nya band dari Malaysia daa.....

Ni lagu dia, rasanya korang mesti pernah dgr....



Tajuk lagu ni Sesal Mendua, yang nyanyi Klangit Band.....katanya dari Kelantan....



Yg tgh tu mcm Sam bunkface lak aii.....

Ni lirik dia :


Dulu

AKu pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta
Kini...
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu


Tapi...semakin jauh
Aku...semakin aku rindu
Rindukan kamu...



Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku



Mungkin...
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua...
Kembali bersama...



Kerna semakin jauh aku
Semakin aku rindu...
Rindukan kamu...



Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku



Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku



Menyesal aku tinggalkan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku



Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku



Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku


Best lirik ni....sesuai lahh untuk mereka yg telah melakukan 1 kesilapan....
Kdg2 dalam hidup, ada peluang ke dua...
Kdg2, peluang hanya sekali......
Yang penting, aku suka lagu ni.... :D


(>__________________<)


.: DAA ~~~ :.


6 comments:

l@dylily said...

saya pon. k nak donlod skrg

haLyZaQiut said...

Ladylily - hahaha....ok, sila donlod cepat....

Saya Disini said...

ok.xpernah dengr

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hee....cuba dgr, msti k.tini suka...lol

Cik FaRiZaM said...

la ni la entry yg smaa tu ek? heheh~ jom klaut.eh klangit :D

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hahaa...tula, sehati sejiwa betul kita ni....lol