Monday, February 20, 2012

~ Ubat Kuat ~


.: SALAM :.

Aku selalu teman En Zoro pergi kedai ubat kuat....
Jgn salah faham, kedai supplement sbnrnya....
Antara yg aku pernah pergi kat Aman Suria...
Tp lepas tu En Zoro dah x pergi kat ctu lg...
Dia kata ada kedai offer harga lagi murah...

So lepas tu, aku selalu teman dia g kedai Muscle ni kat Klang...
Knp En Zoro pergi kedai Muscle ni...??
Sebab dia g gym....so body need supplement kan...
N dia kan nak jadi Sazali Samad.....
@____@



Nilah kedai dia....dia area shoplot depan JJ Bukit Tinggi Klang....



Tgk gmbr kat pintu dia.......scary betul....mcm incredible hulk.... :D



Ni antara supplement yg ada....jgn tanya aku tu apa dia ea...yg aku tgk sume mcm susu tepung dalam baldi.... lol


Ada macam2.....yg aku tau antaranya ialah protein.... :D


Stok punyalah byk....


Sume gmbr kat botol ni gmbr cmni....


Pilih2, mana paling murah... :D


Mcm mana lah nk habiskan supplement ni dalam kuantiti yg bsr cmni ea....hari2 kena minum 4 gelas kot...


Actually kedai ni baru lg.....


Tgk muscle kat tgn dia.......


Go Hard Or Go Home???



Dah2, bayar2....


Dia beli 3 baldi supplement ni.....semua RM400++ 
T.T





Ok, tu je nk share.....

.: DAA ~~~ :.



10 comments:

Saya Disini said...

kuat ape?

Saya Disini said...

nnti klu zul kuat..jd ketul2 cenggitu ke dlm gmbo tu..patah gigi org klu zul tumbuk

haLyZaQiut said...

Emm x taula dia nk jadi cmne lagi nth...jangan ada 1 pack je kat perut sudah...hahhaa...klau zul jadi cm dlm gmbr tu, x yah tumbuk, jentik je dah patah tulang..hahaha

Afasz said...

uishhh rm400..leh beli hand beg+ kasut+baju+shawl dll

CICIPUNG said...

kt tmpt kite pn rmai org lumba2 nk bdn ketul2 cm sazali samad.yg dh jd cm hulk pon ade.gagaga.

makin tough la en zorro k lyza pasni.kikikiki :D

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - haaha...tau xpe kfaz....dahsat kan harga dia...org kat ctu lagila, beli sampai seribu lebih relax je....T.T

Cicipung - yeke..?? org belah sana pon suka wat badan ea...klyza ingat nigger je suka wat badan cmtu...hahhaa...

*jgn tough tempat lain je sudah...kang pewot je 'tough'... :P

malyna Jury said...

kak liza, zul praktis tuk angkat akak nanti..ehhehehe
bagus2..

haLyZaQiut said...

Fatin Amalina - errkk...xde kena mengena la syg...lainla Tuan...errkkk....... :P

Unknown said...

6ber fon kdai nie bpre eak?

haLyZaQiut said...

Dato Danny - Emm num phone dia ada kat website dia....
http://musclemaniaclub.com/