Wednesday, February 22, 2012

~ Stress Nyah ~



.: SALAM :.


Haiii.....pejam celik pejam celik dah tinggal 8 bulan je lagi.....
japgi pejam celik pejam celik dah tingal sebulan....errkk.....


aku ni bila fikir photographer stress, videographer stress, baju stress, colour stress, pelamin stress, butik stress, door gift stress, honeymoon stress, pebende nth sume yg nk stress....T.T


photographer, terlebih rajin survey sampai lebih 10 org skrg dlm shortlist....demm
yang aku pasti, video rupanya sangat mahal....aku ingat murah je.....demm
butik, aku nk yg in budget tp cantik....boleh...??
honeymoon, x kisahla g mana2 pun.....asalkan dpt spend time together gether....muntah
kad, nth kedai mana aku nk pi order....ada x yg 10 keping singgit??


smlm aku pi survey online booking kat 1 pulau ni....boleh x kebanyakannya dah full reserved utk Nov nnt....ni lagi demit....
hbstu nk g bercuti kat mana ni....nmpk gayanya, kat rmh jela...
aku ingat nk beli baju nikah dh siap je, senang sikit.....tp fikir2 balik, kalau sewa kat butik, lagi jimat...
tp nnt xde kenangan lak....@___@


nk kawin sehari je...tp perancangan nya, ya Allah, x cukup setahun.....
kan best kalau kg aku dekat sikit....nak berulang alik ke jhr jauh....nk ke penang x yah cerita....
makin nk kawin, makin duit mengalir mcm air terjun....T.T


nsib la ada duit lg nk makan nasi.....
emm xpe2, dis week ada Karnival Pengantin kat SACC, kita terjah!!! 


Pebende la yg aku merungut ni...aiihhh, jgn2.....
wat slow2.....
Allah ada utk membantu....Amin....




.: DAA ~~~ :.



23 comments:

Saya Disini said...

lepas kwin dah xstress

K.A.T.H.Y said...

This week ke? Alamak. Tak pat la nk pg. Adusss. Leceh la. Bila lagi ek?

Aku ni, tema pun takda lagi.
Ko buat kaler ape?
Pastu ko sewa baju ko kat aku plak. Hahahah

K.A.T.H.Y said...

Beb, 16-18 ade matta fair kat pwtc. Time tu boleh carik port hOrnymoon. Hahahaha

K.A.T.H.Y said...

Sorry, 16-18 march 2012

haLyZaQiut said...

Saya Disini - lepas kawin stress lain lak ktini...hidup dan stress umpama isi dan kuku....

Kathy - dis week kat SACC...cuba awk google, kita rasa 3-4 March ada kat PAS...ce gugel ce gugel...

kaler apa...?? nthla kathy, x tau lg ni...tp maybe pink purple kot...

Matta Fair kat PWTC tu haruslah awal2 dh ada kat reminder...keh3...tula, tu pun kita kena terjah gak tuu....

K.A.T.H.Y said...

Tapi bulan march banyak gile kot wedding. Adoi.
Siang malam wedding. Semua nak terjah. Cemana ni. Tak kawen aku , leka duk pg kawen org. Hahahaha

Unknown said...

liza, munzir de wat photography cantik gak hehe

haLyZaQiut said...

Kathy - hahahhahaha....giler betul..ala, time Matta Fair tu, kawan kita kat jhr kawin lak...aduhh...antara cinta dan pengorbanan lah ni...kih3...awk jgn nk leka2 sgt ea..kemain betul..

Heartless - ohh haah ea ziha..dia ada wat video x...?? kita plan nk amik photo & video org yg sama...senang nk deal... :D

Zico said...

ko nk kawen bile nye liza??ko jgn same tarikh lk..haha

Saya Disini said...

lepas kwin strees psal nk dptkan anak plak..bile la nk ada baby..bile la nk dpt baby,nnti.zul xleh keje mlm dah..klu x..xberjaya la

haLyZaQiut said...

Zico - aku bulan 11, ko bulan 10, mana sama....ishh...

Saya Disini - errrkk....itu mudah2an la jgn stress...kalau rezki Allah cepat, cepatlah..kalau lmbt, nk wat cmne...kenela dok rmh sorg2....tgk tv...hehhehe...

Zico said...

ko ckp 8 bulan ag..8+2=10..

haLyZaQiut said...

Zico - aku tau la ko 13 Oct...x sama laa...degil beno...

Afasz said...

eh apa ni??? jangan stress stress, relax je mcm akak ni..... tak elok stress..byk kan doa. moga dipermudah kan segala urusan....jgn mengeluh sgt........

akak doakan Allah permudahkan segala urusan liza.....amin.

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - Amin3...xde, ni sessi meluahkan luahan hati je...kfaz ada nmpk mcm kita stress ke..?? x kan...berselirat beno dalam kepala otak ni...kena kuarkan wayar 1 1...kasi susun kat luar, baru letak balik dlm kepala otak...hahha

Ok kfaz, pasni ikut mcm kfaz....cool cooler coolest... :D

Afasz said...

yeah,relax je...

_@ZULHAIRY@_ said...

Bz keje............... Xsmpat stress............... =____________+

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hehhe...relax dalam keserabutan kita neh... :D

Zulhairy - yola2....pi wat keje sana....kumpul duit bebanyak...errkk...

malyna Jury said...

AKAK NAK PROMOTE butik npengantin keluarga mentua akan dibukak tak lama ag kat cheras.. pertengahan bulan 3 baru bukak.. cer try servey kat butik kelaurga mentua fatin..ehhehehhe

haLyZaQiut said...

Fatin Amalina - errkkk...dekatnya cheras ngan johor tu ftn....kalau akk org sini, dh lama akk amik family mertua ftn je....hhehhehe...

ℬʊḓαк﹩ $тℯłʟα ✿ said...

Hi . Awesome blog ~! Done follow u ~ I will always support ur blog . Entry yang menarik ! Chills :*

http://secret-domokun.blogspot.com/

Afasz said...

fatin: leh dskaun as freind tak?kalau ada disk nak gak....ada website dia?hehe

haLyZaQiut said...

Nur Kiasatina - thanks dear... :D

Cik Farizam - hahhaa....gi pujuk patin bg diskaun kfaz... :D