Tuesday, January 10, 2012

~ Seoul Garden OU ~


.: SALAM :.

Aku x berapa sihat actually...
Nk demam kot..
Selsema, sakit tekak..
Semalam balik awal..x tahan, sejuk sgt2..
Sampai ke tulang rasanya...
Agaknya sebab weekend lepas x benti2 minum ais..
Masa tu kemain sedap, pastu amikau..
Ni pon pakai sweater mcm kat overc, berstokin bagai... :(
Mudah2an saya cepat sembuh.. :)


Hari ahad lepas, kami lepak kat Seoul Garden, OU..
Aku ingat sorg dalam RM25 cmtuu..
Sekali 4 org makan - RM189++
Ommakkaii terkojut eden yg jarang makan bende2 mahal ni...


Meh layan gmbr2 giler masa makan haritu....





Korang amikla apa yg korang nak, masak sndiri, makan sndiri....



Tudiaa....ayam ada, kambing ada, daging ada, segala jenis seafood ada....korang boleh pilih samada nk boil, or nk grill....  


Untuk desert lak, mcm2 aiskrim ada....kuih ada, abc pon ada...leh wat sndiri ok....aku letak jagung dia penuh semangkuk.... :P
pastu letak sekali aiskrim 5 jenis...(patutla demam)
selain tu, popiah ada, samosa ada, agar2 ada, nasi goreng ada, mee goreng ada, salad ada, eh semua lah ada......


Mimah makan sikit jer....aku makan punyala byk.....malu kat perut.... :D


Muka kekenyangan dah x boleh masuk lagi makanan.....aku je steady.... :D


Alhamdulillah, ada rezeki kami harini......




Bg aku yg x seberapa ni, sekali sekala boleh la makan....saje2 nk try...kalau selalu, mmg aku bukan dari golongan itu....heuw3.....


Ok, nnt taip lg...

.: DAA ~~~ :.



8 comments:

Saya Disini said...

haa..ni baru betul

Saya Disini said...

mimah ngn kak chacha dok krobek beg tu ..nak wakpe?cr dompt ke

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hehehe...apa yg betul ktini..?? susunan ke..? :P

nth, nk kata cari dompet, kita bayar dulu baru leh makan...cari tisu kot...hahahhaa...

Saya Disini said...

bru betul liza dok sblh sape..oo kene bayar dulu ea..hehe

haLyZaQiut said...

Saya Disini - haha...kena bayar dulu...kalau x bayar, x leh masuk...kih3..

Cik FaRiZaM said...

hahahaha.krobek krobek...bhs perak ke saya disini?...hehehehe

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - maybe kak tini suka dengar lagu Robek Hatiku.... :D

Saya Disini said...

haha..