Friday, January 27, 2012

~ Aku Makan Kepala ~


.: SALAM :.

Haaa....terkejut la tu baca tajuk post.... :P
Malas nk citer panjang, tgk je la gmbr kat bawah ni :



Kes 1 :



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Kes 2 :




Nampak apa persamaan antara 2 gambar di atas???

Aku mmg pelik, apsal kalau aku pakai key chain penyu je, kepala dia msti hilang....hilang x jumpa lak tuu.....


Apa aku makan kepala tanpa aku sedar ke...????????

Musykil gilerrrrrrrrrrrrr....


Malas dh nk beli key chain penyu pasni.....beli key chain tukul besi lak....nk tgk, hilang ke x penukul dia tuu......

Isshhh....


*Budak2 opis aku dh pindah Annexe....sedih, dah x dapat jumpa dahh.....sobbss3....aku ni pon mcm ada potensi kena pindah Annexe gak............wwaaaaaaa!!!!!


.: DAA ~~~ :.

8 comments:

Cik FaRiZaM said...

xmau pindah ! malas :(

beli la keychain yg tkde kepala..hehe

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - tula pasal...mintak2 la x pindah....xpe, kita dh ada keychain slipaq skrg....hahahhaa

Fara said...

annexe tu kt mane?chewahhh..tny mcm tau jek..:P

haLyZaQiut said...

Fara - Annexe tu nana, kat sebelah menara rebung TM tuu...kat bangsar...

fnd said...

Slamat tinggal selamat berpindah

haLyZaQiut said...

Fnd - emmm malas sey aku nk pindah....erghh...

Cik FaRiZaM said...

amin, moga kite di kelana jaya.

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - Amin33333........hehehhe...