Wednesday, December 14, 2011

~ Reception on Our Side ~


.: SALAM :.

Mari kita jenguk gmbr2 sekitar majlis persandingan Abg Cali di kampung saya...... :D


Tema : Biru turquoise.....hee...itu atok dan nenek saya belah ibu..........jawa ok.....


Semua adik beradik perempuan belah ibu saya memakai baju sama, baju yg dihadiahkan pengantin....so suweett....


Sekitar majlis....


Artis jemputan....hoho....pemain drum itu ayah saya....
Pemain organ itu sepupu saya (bertudung kuning, bukan yuna tauu)
Penyanyi berbaju putih itu semestinya adik gomok saya.....
Masing2 dengan band masing2.....haha...



Att : Kepada sesiapa yg mahukan khidmat Kumpulan Nostalgia (band ayah saya), boleh hubungi saya ok........... lol


Dari aku yang lepas makan nasi lemak ayam rendang....

.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Saya Disini said...

klu artis jemputan tu boleh x klu nk request bwak p perak

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hhahaa...yg mana 1 nk diimport tu...??
ada ramai yg berbakat tuu... :D

Afasz said...

kite nk tempah leh....ayh liza ngn penyanyi tu. ARIF nyer group tu..charge murah2 ek..wakakakakkaa

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hahaa..boleh kfaz...bisa diatur...kasi diskaun kow2 punya... :P