Monday, December 19, 2011

~ Hey Kamu ~


.: SALAM :.

Saya sgt berbahagia dengan kamu...

Saya sgt bersyukur adanya kamu....
Tolong jaga saya seperti mana ibu dan papa menjaga saya..
Tolong kasihi saya seperti mana ibu dan papa mengasihi saya..
Tolong beri tunjuk ajar kepada saya...

Agar kita berdua dapat menempuh hidup 1000 tahun mendatang bersama...
Dengan bahagia...
Saya tidak sempurna, tetapi saya rasa sempurna bila ada bersama kamu...
Hey kamu...
Mari kita kumpul duit bersama2...



lol


.: DAA ~~~ :.

6 comments:

Saya Disini said...

wah3..mana kamu ni xmai jwb lgi nih...

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahaha....Kamu sibuklaa....zaman bila nth dia nk mai jwp sinni.... :D

_@ZULHAIRY@_ said...

Hai saya disini..
Ya saya juga sgt menyayangi kamu wahai sygku..
Meh kita sama2 kumpul duit.. Haha

haLyZaQiut said...

Zulhairy - hahaha...marilah kita menabung balik tabung chocotop kita yg telah kosong tuu...hahahha..

Afasz said...

kecik nyer gambar..tk puas la tgk...kasi besarkan sikit~

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - kecik2 laa baru ada excitement....errkkk...xpe kfaz, kita bukan artis nk besar2 gmbrnya... :D