Thursday, November 17, 2011

~ Saya x Kira!! ~


.: SALAM :.

Sekarang, kerja tgh menggunung.....
Tp smlm dah submit draft 1st version...
So saya x kira...
Saya nk cuti jugak...
Sebab saya nk pergi Tganu...
Saya x peduli...
Saya nk cuti...

Ada saya kisah keje byk??
-________________-
Saya kata saya nk cuti, saya nk cuti jugok....
Uhhh...


.: DAA ~~~ :.

10 comments:

fndrocka said...

Jadahnya kau ni

haLyZaQiut said...

Fndrockapak - ko mmg suka kan terbawak2 apa yg aku komen....pastu paste kat mana2....hahaha..

hartini said...

ok..sy luluskan

haLyZaQiut said...

Hartini - heee...terima kasih kerana memahami saya... :D

fndrocka 19 said...

Aku ni kan budak2 lg..mudah nau terpengaruh

haLyZaQiut said...

Fndrocka - cuba la kalau bende baik tu baru nk pengaruh..ini tidak...bnde x elok tula yg ko suka sgt nk ikut kan.. lol

Fara said...

lol liza..sile cuti..kite bg.haha..g ganu wat pe?bestnyeee... :)

haLyZaQiut said...

Fara - hee....time kasih boss...g ganu hntr adik kita...dh bukak sem dah....hhoho...

Cik FaRiZaM said...

liza: kite baca komen2 ni time dlm bilik,,malam, gelap dah, ada lampu tido je, skali nampak pic si fendi roka tu...takutttttt

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hahaha...gmbr hantu ea...dia tiru fb kita la tuu...errkkk....