Wednesday, November 2, 2011

~ Saya Lapar ~


.: SALAM :.

Ya Allah, laparnya pewot ni......knp nth.....bila la nk lunch ni.....
bila lapar, mula la nk tgk gmbr makanan laa, nk search pasal makanan la......aihhh....
berckp pasal makanan ni, mmg x dpt nk dinafikan yg berat badan aku naik mendadak sejak 2 menjak ni....aku rasa start naik bila duduk KJ....

tp maybe dulu aku underweight, so skrg dh ideal la kan....(sedapkan hati)...
xpela, asal jgn sampai x muat sluar sudah...
nnt nk kawin, diet la sikit.....errkkk.......



Kat camera aku, jumlah gmbr makanan melebihi gmbr org......so aku x dpt la nk letak semua gmbr yg aku ada....ni masa kami makan kat Murni Discovery haritu......
lazat kan......?? :D



portion dia mmg bsr giler.....sape yg habiskan mmg patut diucapkan tahniah......hik2....



Dulu aku selalu g Murni SS2....tp sejak dpt tahu rupanya Murni Discovery ni cuma kat blkg rumah aku je, aku dah jarang giler gi Murni SS2.....hoho


Arghhh, laparnya.......


.: DAA ~~~ :.


2 comments:

Cik FaRiZaM said...

nasi lemak dia macam sedap je...ni yg kat sg penchala tu kan?

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - sg penchala...??bukanla kfaz...ni kat Aman Suria....blkg rumah kita je...try la makan cni...syok woo...