Monday, November 14, 2011

~ Mood Baik ~


.: SALAM :.

Malam td x leh tido....adoi, penat dok terpusing2...toleh kiri toleh kanan...aku mmg tau punca sebab musababnya....
masa kul 8pm cmtu, aku minum ice white coffee....ha hamik kau penangannya, sampai terkebil2 mata x nak tido...
aku mmg x imun dgn cafein.....org len relax je tido pas minum kopi....aku mmg selamat la kalau minum time malam.....

ada byk bende dalam kepala otk aku skrg ni....byk je bnde yg aku boleh nk marah...tp skrg mood aku tgh baik, so aku malas nk melayan api kemarahan aku.....

tp kdg2 aku x paham ngan sikap sesetengah manusia ni.....

1) Bende xde apa, n x pernah ada apa2....tp dok canang kat org mcm selama ni pernah ada apa2....ni mmg spesis damn it....saje mencari publisiti murahan tanpa menyedari boleh menjatuhkan air muka seseorang....mengada2kan cerita tanpa sebab musabab yg diketahui......

2) Spesis yg cepat sgt nk sentap hati mak nak......ni lagi 1 spesis yg mcm dalam diri dia xde sense of humor.....usik2 x boleh, gurau2 x boleh....keje asyik nk menyentap je......kdg2 x paham ngan apa yg dia org fikir ni......bnde kalau x boleh nk bergurau sgt, jgn la ko pun slalu nk bergurau dgn org...apa jadah nth hidup nk skema bagai, nk kerja asyik memuji aja.....lex lex sudah....bezakanlah antara gurauan dgn serius....
emm lantak pi laa.......x nak gurau sudah.....

dahla, tu je nk ckp....

kang lebih2, merosakkan mood baik aku jer......

Dari aku yg sgt lapar....

.: DAA ~~~ :.


0 comments: