Thursday, November 3, 2011

~ Mak Nebes ~


.: SALAM :.

Mak ni bukan nk ckp apa laa....
tp kalau mak nk g tempat yg baru, nk jumpa org yg baru, mak mmg nebes2 ayam sikit....
bukannya mak sombong ke apa....
cuma mak kdg2 ada mood nk kenal org....
kdg2 terlebih cepat, kdg2 org terus judge sombong....
mak harap semuanya akan ok la nnt....
siap beli tudung kat giant lg....
hik hik.....
dan harap2 semua org akan menyayangi mak....wahhh, x kuasa gittu....
mak nk g mana sbnrnya ni mak...??
ada leww.....rahsiewww....(boleh tulis cmni)...

.: DAA ~~~ :.

11 comments:

K.A.T.H.Y said...

nk g raya kat penang ke maaak???
kalau rahsia, jgn la tulis ..
mak tak suke tawww....

haLyZaQiut said...

Kathy - adala....rahsia laa...belum sampai masa mak nk terdedah2 ni...eh mak nk dedah2kn...tu maksud mak....

K.A.T.H.Y said...

ala... ngan i pon u nk cover2... kate luar dalam nk sharing2... ye kan? ye kan? u nak pegi risik mak mertwo u kan? eh?

haLyZaQiut said...

Kathy - i nk pergi riki2 bisness apa maju kat sana....nk wat bisness...

K.A.T.H.Y said...

ahhhh.. bisnes nasik minyak ka bisnes nasik kandaqq??? haha ah...mak tak puas hati ngan kau nokkk... mak nak terjah jugak... hehehe

haLyZaQiut said...

Kathy - hahha...utk itu, mak no komen...ok kan jwp mak...ala2 artis gittuu....

_@ZULHAIRY@_ said...

Bisnes nasik arab.. Eyh abah ajak makan nasik arab kat kepala batas... Hahaha...

haLyZaQiut said...

Zulhairy - eh i ajak g Queensbay Mall.... :P

fndrocka said...

Nak gi jumpa bakal sedara mara baru letteew..

P/s: Walaupun kau mahir dalam bidang spende.tpi jawapan kau salah..good try...

fndrocka said...

Nak gi jumpa bakal sedara mara baru letteew..

P/s: Walaupun kau mahir dalam bidang spende.tpi jawapan kau salah..good try...

haLyZaQiut said...

Fndrocka - manade nk g jumpa sedara mara...mandai je tekaan ko tu tauu....

ni apahal spende ko masuk dalam coment blog aku neh....