Tuesday, November 29, 2011

~ Maal Hijrah ~


.: SALAM :.

Kita sudah di tahun baru rupanya.....Salam Maal Hijrah 1433H (betulkan kalau silap) untuk semua Umat Islam....
Selamat Tahun Baru...
Semoga azam dan hajat kita pada tahun lepas sudah terlaksana dan semoga apa yg kita inginkan pada tahun baru ini akan menjadi kenyataan kelak...Insya Allah...

Untuk tahun baru ini, saya ada byk impian dan mimpi yg belum pasti lagi status dia camana.....kiranya masih terumbang ambing lg...
belum firm lagi....

hidup kdg2 kena firm,
kadang2 kena tolerate....

Tapi wat masa ni, biarlah ianya menjadi misi dan visi saya seorang....
Belum ada relevannya utk saya share kan di sini....

Tapi harap2 ada antara checklist saya yg menjadi kenyataan....
Dan semoga ada penghijrahan yg dilakukan utk tahun ini....Insya Allah....

Semoga Allah perkenankan semua doa2 saya.....
Begitu juga anda semua....
Amin........

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Cik FaRiZaM said...

salam maal hijrah liza.....maaf kan salah silap akak ek...hehe touching plak. mulakan buku muka baru ek...:p

bile maal hijrah je teringat time sekolah dulul, akak penah dapat TOKOH PELAJAR MITHALI time form 5...siap nangis tknak p amik hadiah kat depan, padahal cikgu dah cerita biodata smua,haha ! mcm budak2 padahal FORM 5 kowt!!!!

haLyZaQiut said...

Samala....0 0 ok...haah la, sedih lak aii.. :D

haaa??? kfaz dapat tokoh maal hijrah...?? gilerrrr r...dasat betul...kena menuntut ilmu ngan kfaz nehhh....hahahha...msti masa tu cuak giler kan, tu yg takut nk amik tuu...