Wednesday, November 2, 2011

~ Anak Saya ! ~


.: SALAM :.

Tgk baby kat bawah ni...comel kan....?? Siap main jelir2 lidah lagi....hik2....
Nama dia Nur Hanhis Insyirah....
Anak kepada kawan baik saya, Rohana....hana ni company mate saya, peneman jatuh bangun saya (eh dh mcm adun lak)...

Hana dh ada baby.....tp kt org x sempat2 nk tgk baby dia sebab hana dh duduk kat Kluang skrg....ikut husband dia.....so haritu husband hana ada kerja kat KL, dia mai la cni....

apa lagi, kene gomol la baby ni ngan kami semua....saya, Farah, En Zoro jumpa hana n husband dia, Sham kat Pijahut.... :D




Yg paling geram kat baby Insyirah ni, dia x meragam langsung pun sepanjang kami melepak...elok je dia, ikut je sape yg dukung dia....eiiii, geram betul.... :D

ada la dekat 4 jam agaknya kami dok dlm tuu....x nangis pon...tp mahal betul senyuman dia tuu....ikut perangai mak nya lah ni....hihi....

Ok Insyirah, jgn nakai2 tau....jaga ibu tuu....asyik nk tgk tv je kerja..... :D


Dari aku yg makan coklat.....

.: DAA ~~~ :.

5 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Bila nak upload gmbr i plak?? haha...

Afasz said...

gambar leher zul je ada...wakakakakaka ....next gambar mesti ada badan :P sbb dah ada hasil

haLyZaQiut said...

Zulhairy - nape, u baby ke....??? :P

Cik Farizam - hahaha...kena register dulu kat Lembaga Hasil kalau cmtuu....

thebaby said...

Bestnya kena gomol

haLyZaQiut said...

thababy - hahhaha...tp baby rimas...nnt mencebik2...