Thursday, July 28, 2011

~ Puasa ~


.: SALAM :.

Pejam celik pejam celik, x lama lagi kita nak masuk dah bulan Ramadhan balik dah....rasa ommaakkaaii, kejapnya masa berlalu.....rasa baru je habis raya tahun lepas....dh nak puasa balik....aku xde beli baju baru pon....selai pon xde lagi....x tau la kalau esok lusa....puasa tahun ni aku berpuasa di rmh sewa baru di kj...x taula cmne gayanya....dulu masa aku dok s.alam, serumah 5 org, ni rmh skrg 3 org je....emmm, aku pandang ko, ko pandang aku yola.....

emm xde sape pon yg tahu adakah puasa kali ini merupakan puasa yg terakhir utk kita atau x.....yela, kalau umo pjg, tahun depan dapat puasa lagi, kalau x, ini lah puasa terakhir kita....mudah2an kita mendapat keberkatan Allah S.W.T sepanjang menjalani ibadah puasa ni.......Amin....

tahun ni jugak insya Allah ibu retire dah.....bolehla ibu dok rmh, berehat2....x payah kerja lagi....bolehla tgk rancangan masak2 siang hari....boleh la masak buka puasa lebih awal.....bolehla wat kuih raya sikit2..... :D

emm x sabar nk berpuasa.......tgk anak bulan Ahad, 31 July ni......maybe puasa jatuh hari isnin kot........

okla, ada keje yg harus dibuat..........

Dari aku yg makan sosej.......

.: DAA ~~~ :.



0 comments: