Wednesday, June 15, 2011

~ Jun ~


.: SALAM :.

Bulan Jun ni mmg ada banyak tarikh yang berkaitan dgn hidup aku....

12 Jun - Anniversary Papa dan Ibu tercinta.....tahun ni yang ke 30 tahun.....papa bawak ibu pergi makan tepi jeti sungai Muar....romantika de amor gittuuu.......... :)
smoga papa dan ibu bahagia2 slalu....

13 Jun - Bufday Aruah abang aku yang sulong....tahun ni umornya dah 29 tahun.....x dapat dinafikan yg aku amat merindui dia....dialah pelindung aku ketika aku kecil......semua apa yg aku inginkan dia akan tunaikan.....tp Tuhan lebih sayangkan dia.......kami redha dgn ketentuan Mu.....

15 Jun - Tarikh abang aku pergi meninggalkan kami........tahun ni dah 11 tahun aruah abang aku kembali ke Rahmatullah......smoga rohnya sntiasa dicucuri Rahmat dan ditempatkan di kalangan org yg soleh..........AMIN....


Bulan jun jgk penuh dgn bufday kawan2 dan sepupu aku....antaranya along, sywl, syahnaz, farah,aniq, dan sape nth lagi..........

Semoga hidup kalian sentiasa dirahmati Allah S.W.T........doakan yg terbaik utk segala2nya..... :)





0 comments: