Wednesday, May 11, 2011

~ I Wanna Scream !!!! ~


.: SALAM :.


Last week, aku dh plan baik punya....by hook or by crook, aku nk gak tgk citer Scream 4 ni....sebab aku mmg suka giler tgk citer2 cmni....bunuh2.... suspen thriller ni mmg interest aku la....so sebab last 2 weeks sampai dekat 3 shopping mall aku cari x jumpa, so aku dh search dlu awal2 ada tayang katne...mklumla citer ni kan dh lama tayang....skrg org sibuk dok tgk 2 fast 2 furious lak tuu....so aku seacrh2, hanya ada main kat Alamanda je.....ooo, ok gak tuu....alamanda pon boleh....Ahad,kul 2.45pm.....aku x gi book lagi sebab aku agak msti x ramai dah org nk tgk citer ni......so nnt aku nk main redah jela......



Nak dipendekkan cerita, Scream4 aku ke mana, aku lak ke mana.............tetiba adik aku si moncet tu bgtau nk dtg KL lak...tp bukan dari Dungun tau, dia dri johor...boringla tu xde watpe...tgh cuti sem....cehhhh.......dia sampai ahad pagi.....so mstila aku kena bawak dia g jalan2 hari Ahad tuu..............huwaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

xpela rip, kakak scream jela kat kedai feveret kakak ni, Ayam Golek Kerinchi......koh3....



Ni sepupu aku Abg Cali....dak2 tu stay rmh a.cali nila....x kan nk stay rmh aku, rmh pompuan..... :P


Ayam Golek Nara.....nmpk sedap kan.....bila dh rasa, lagila sedap....haha....


Aku perasan bila aku amik gmbr ngan ayam je, msti nk wat thumbs up.... :D


Bagi makan 2 ekor ayam sekali....kalau x berkokok gak pasni, x tau la....baju biru tu sepupu aku gak, Naqib...dia pon tgh cuti sem gak...tu yg adik aku bawak skali....sebaya depa tuu...

yg pakai spec ni mmg champion la bab2 ayam ni....

tgk, champion x champion aku kata......

muka puas dan kekenyangan.....ayam 2 ekor, udang grg tepung 2 set, sup sayur 2 set...tu jer...


pastu xde gi jalan mana pon.....x larat aku....dak 2 ni pergi sndiri je.....mana nth, sampai ke downtown sume dia org redah.....aku pon x pernah lagi pergi downtown cheras tuu.....mid, klcc, masjid jamek, mmg tempat feveret dak2 ni la....x____x


xpela, nnt la aku donlod je scream4 tuu........sobs3......

k, tu je nk citer....


Dari aku yang pakai baju hijau....

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Wow ayam goleks... Wawawawa

haLyZaQiut said...

Zulhairy - u kalau wat rmh sebelah kedai tu pon u rela kan...??muahahaha...