Thursday, March 17, 2011

~ Apakah????? ~


.: SALAM :.

Aku dah confuse dah......Semalam status aku mcm kat bawah ni :





tu xpe lagi la kan.....

tetiba tadi pas lunch, "Teet tett, teet teet" (bunyi msg)

En Zoro : Berat B dah 74kg....Waarrghhhh!!!!! (aku rasa berat dia dulu 70kg)

Aku : Ya Allah.... Naik 4kg....???? Astaga....

En Zoro : Hahaha....habislaa....(apa nth yg hbs)

Aku : Isshhh gomok punya olang....kasi kurus...kasi kurus....

En Zoro : Hehe....habis, asyik xde can je exercise....

Aku : Amboi, mcm2 alasan dia ea....nk kena babab tol bdk neh....

En Zoro : 'Bdk' tu budak ke badak?? hahahhaa......

Aku : Badak air pon boleh gak.....errkkk.....

**************************************

Apakah ini hasilnya selepas aku jog 2 round....???? cmni baik x payah bersenam....tgk tv je kat rmh......huhuhhuu.....


*Yg aku pelik en zoro pon ikut naik gak apsal??......sigh......

.: DAA ~~~ :.

15 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Kah3.... Habis tiap2 hari teman u kuar makan je keje... Mana da exercise.. Yg exercise otot mulut je... Xtgk muka org? Muscular tuh... Kih3...

*p/s : Smalam tibai chicken sizzling sos lanun plak.. Mana xya.. :-P

l@dylily said...

dulu si zoro pegi gym kan?? skarang da x pegi eahhh??? sebab tu naik mendadak kot.. ( i hav the same problem T__T)

haLyZaQiut said...

Zulhairy - amboi, teman i makan pon setahun skali...lagi mahu mngungkit ea....hehhehe...tula pasal, muka je exercise, ate cmne nk maintain nya...

*aduhh, tu pon ada hati nk makan mcd lak...gilo ka....???hahhaa

Ladylily - yeke kin...ekin pon pergi gym ea...haah, dia g gym...tp lately asyik x sempat...keje je...cmno nk g...jom kikin kita exercise kat shoping mall....=p

Unknown said...

wahhhh exercise kt shoping tu I LIKEEEEE nk itot!!! tp mgu dpn br gaji haha

haLyZaQiut said...

Heartless - minggu depan gaji??errkk...kita 2 minggu lagi...cmno....hee....

Unknown said...

haha kalo cm2 tgu awak gaji la br shoping ok x? keh3 leh blnje kte skali kn ngeeee

haLyZaQiut said...

Heartless - heee...ziha nk coping baju baby ea ziha...alolololo comeynya dia....heeheh....

Unknown said...

dah coping tp nak lagi blh x haha

haLyZaQiut said...

Haertless - heee...boleh3....baby pon nk ada byk baju baru...nnt kalau dia dpt byk baju, msti dia x menendang2...hehhe...

Unknown said...

haha uish jgn tak tendang kang risau lak

haLyZaQiut said...

Heartless - eh, mksud kita, she'll be a nice baby....sopan jer...x nakal2 dalam pewot...hehe...

_@ZULHAIRY@_ said...

Baby comel mcm saya.. Kah3... :-P

Eyh manada... Bukan sbb xmsk gym.. Dia sbb input terlebih... Output berkurangan... So mmg la jadik mcm tue... Maka dgn itu, sabtu nie satu lagi sesi kardio ye... :-P

haLyZaQiut said...

Zulhairy - baby comel mcm kamu..???hahhaa...yela3...iyer3....=p

aduuh, i rasa sabtu ni i ada per**d pain la syg....koh3....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
muka buku memang begitu... gua kekandang pun kompius

haLyZaQiut said...

Brutalsolo - hahha...bukan mukabuku tu yg conpius la...tp sbb aku pas senam makin naik lak badan...wawawa...