Wednesday, February 9, 2011

~ Update ~


.: SALAM :.

Ok, lately sgt bz....mcm nk naik belon udara panas je rasanya (x taula ada kena mngena ke x)

Sikit update :

- myB ku ada punggung baru......

- adik aku nk turun kat dungun, tp bleh x budak tu tertido, terlajak sampai KB.....x pasal2 kena patah balik ke dungun.......dah la kena ketuk dgn pakcik teksi kat KB tu.....dia cas naik teksi sekangkang kera ngan tiket ke dungun tu - RM65...kepalahot dia....tiket baru RM 21 patutnya.itu pun ke kuantan...damn giler....xpe, harini ko buat adik aku....esok lusa,org lain plk wat kat ko....

- ibu ku kerasukan bershoping.....x___x (baru dapat rezki sikit...Alhamdulillah)

- sgt suka lagu Awan Nano (Hafiz AF) skrg..... ;D

- ramai kawan aku kawin & tunang.....






Ni perkahwinan kawan sepermainan aku, Anida & Sabri.....5 Feb 2011




Ni osmet ku yang kakikarok, Syahnaz tunang....x silap aku 30 Jan 2011....


Dan banyak la lagi nk update sampai x tau dah.....rumah atok aku banjir skit jer....tp area rmh aku banjir....johor dilanda banjir sekali lagi.....

till then.......

Dari aku yang serba purple........

.: DAA ~~~ :.


5 comments:

Fathiha Zainal said...

Maaaakk aih! Telajak smpai KB??? Telajak smpai bndr KT xpe le lg. Ishk3! Dasat dak tu tdo! Hihi.. ;p

hEarTLeSs said...

smoge liza cpt kawen hehe meh kte sebut bnyk2 kui3

liza cmne, wani dah dpt umah ke blm?

haLyZaQiut said...

Teha - haha..xdela, pjg sbnrnya citernya...tiket tu actualy sampai KT je..so bila dh sampai KT, adik akk ingat dia nak patah balik ke dungun...nth nape dia terus ke KB...adik akk kira sampai dungun tu mmg x sedar la...sedar2 dh kat KT...hhuu...

Heartless - haha...nape ni..x sabar nak makan nasi myk kita ea...kih3..ok, kt pon AMIN kan...

wani dh dpt rmh dh...kat bkt jelutong...=)

♥M.I.Z.A♥ said...

empunya blog bila lg? hehe

word verification:eleri? elergi kot..=p

haLyZaQiut said...

Miza - tuan blog lom sampai seru lagi la..tu bg jalan kat kengkawan dlu....=p