Thursday, February 10, 2011

~ Ouucchh Malula ~


.: SALAM :.

Aku keje last week sampai rabu.....rabu tu bz giler kot....nk finalize FRS kejadah sume....hari rabu tu aku keje kat partner site kat bangsar....tp aku x drive....aku g rmh k.faz n k.tini, amik dia org, park kat lrt, naik lrt....senang citer...

so, bila balik tu dah nak maghrib, aku pon soh la en Z amik kat bangsar, hntr g lrt KJ balik...yela, kete park sana....skali aku kuar2 menara tu, aku nmpk en Z pegang bunga..Oo Em Ji......buang tebiat ke apa en z ni.....malu la mak cmni....dhla ada k.tini...adeehhh.....

sebabnya en z bukanla mamat bunga2 cinta yg slalu bg bunga kat awek....so bila tetiba dia bg, rasa tergolek kejap la jantung tu ke luar...tp amik, masukkan balik dalam badan....hhuu....

time kasihla yayang.....membazir jer....lain kali x pyh dah tau....bg la time bufday je ke....jgn bg hari2 biasa...errkkkkkkkk...........(x, gurau je)





TQSM....
i love u to the fullest laahhh.....


* Mak aku lak yg sedih bila bunga tu dah layu.....x___x


.: DAA ~~~ :.


8 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Wow... Cantik nyer munga yg senyum2 tuh...:-P

haLyZaQiut said...

Zulhairy - hahha...perli ya...xpe2, terima kasih...weellk3..

Unknown said...

weeee beshnyerrr dpt munge hehe

haLyZaQiut said...

Heartless - lagi best dapat baby ziha...hehehhehehhe..

♥M.I.Z.A♥ said...

wah..lm xmenjenguk blog nie..hehe...kalo munga dh layu, suro zul beli lgi..kehkeh...ganti balik..=p

haLyZaQiut said...

Miza - hehe..yela, bz ea...xpe, jenguk bila free je....hhhu...

tula pasal..xpe, kalau layu leh wt potpuri...jual kat org...errkk...

Saya Disini said...

sy yang menjadi saksi kisah percintaan mereka berdua..jika ada sebarang kemusykilan sila berhubung ngn sy..segala maklumat terperinci akan disalurkan kpd anda

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahahhaa...adeehh, ni stalker mana lak dtg nehh...dh basi dah citer ni ktini...x yah la nk salur malur dah... :D